13:05 , 1401/11/7
کد خبر: 000019337
بازدید: 1515
قرص و ژل رویال کمپلکس برای چیست؟ مصرف آن چه عوارضی دارد؟

درباره قرص و ژل رویال کمپلکس چه میدانید؟ در این مطلب به معرفی و عوارض مصرف قرص و ژل رویال کمپلکس در طولانی مدت پرداخته شده است.

خستگی بی دلیل و بیش از حد در طول روز واقعا برای همه ما خصوصا افراد شاغل آزار دهنده است و علت این خستگی گاهی اوقات بی دلیل می باشد و فقط در اثر کمبود خواب ایجاد می شود. حتما هر وقت که شما در این شرایط بوده اید، نام قرص و ژل رویال کمپلکس به شما پیشنهاد شده است و شما قصد خرید آن را داشته اید، این محصول تقویتی که میزان انرژی شما را در طول روز به بیشترین میزان ممکن می رساند، توسط تولید کننده های مختلفی به بازار عرضه می شود و به طور کلی ویژگی های تمامی نمونه های تولید شده یکسان می باشد و فقط برند آن ها با یکدیگر فرق دارد و به همین علت تفاوت قیمت ناچیزی نیز بین نمونه ها وجود دارد. این محصول به نوعی در سال های اخیر خصوصا دو سال گذشته معجزه انرژی شناخته می شود و در ادامه به بررسی دقیق ترکیبات قرص و ژل رویال کمپلکس و عوارض آن به طور تکمیلی و کاملا تخصصی می پردازیم.

قرص و ژل رویال کمپلکس چیست؟

این سوال دقیقا در ذهن افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، همیشه ایجاد می شود و حتی معمولا در دو راهی قرار می گیرند، که کدام یک برای مصرف روزمره بهتر و مناسب تر می باشد. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر ترکیبات این محصول پرفروش و محبوب بازار را بررسی کنیم، همان طور که از نام آن پیدا است، ماده اصلی به کار رفته در این دو محصول ژل رویال و به همراه جینسینگ است. ژل رویال یکی از عسل های شفابخش می باشد، که توسط زنبور عسل ملکه تولید می شود و همچنین بسیار نایاب می باشد، چون این عسل فقط در اثر فعالیت برخی از غدد زنبور عسل حاصل شده و دیگر عسل های عادی دارای این ویژگی نیستند و به همین علت در تولید این ژل و یا قرص رویال کمپلکس از عسل مخصوص ملکه استفاده می کنند. همچنین جینسینگ نیز یک گیاه کاملا طبیعی و ارگانیک پر از خاصیت می باشد، که حدود ۹۰ درصد از این دو محصول از جینسینگ تشکیل شده است و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته به قدری بالا می باشد، که هیچ گونه ناخالصی در داخل آن وجود ندارد، که در دراز مدت آسیب های جبران ناپذیری را برای بدن ایجاد کند و به همین علت مورد تایید کارشناسان پزشکی و پژوهشگران در این زمینه می باشد و حتی تاکنون هیچ گونه شکایتی از این قرص در سراسر جهان ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: 10 نکته برای افزایش طبیعی سطح انرژی

این دو محصول محبوب در سراسر دنیا تقاضای بسیار زیادی دارند و همچنین با قیمت معقول و ایده آلی توسط فروشندگان آنلاین و حضوری به فروش می رسند. این دو محصول هم اکنون در کشورهای اروپایی میزان فروش بیشتری دارند، علت این مسئله ویژگی های مثبت و کاملا منحصر به فرد ژل و قرص رویال کمپلکس می باشد، این دو محصول دارای ویژگی های ذکر شده ذیل هستند:

افزایش قوای جنسی در آقایان

این دو محصول پس از بررسی های فراوان به پژوهشگران ثابت کرد، که می تواند قوای جنسی آقایان را افزایش دهد و همچنین در کنار آن میزان اسپرم ذخیره شده در بیضه ها را افزایش داده و حتی مانع بروز اختلال آزواسپرمی شده و از کاهش مورفولوژی آن ها جلوگیری می کند. این دو محصول در آقایان میزان ارضای جنسی را افزایش داده و باعث نعوذ هر چه سریع تر می شود و در دوران اقدام به بارداری زوجین این محصول شدیدا توصیه شده و حتی کاملا طبیعی است و به همین علت خطری عضوهای حیاتی بدن را تهدید نمی کند.

افزایش میزان انرژی در طول روز

قرص و ژل رویال کمپلکس باعث ترشح برخی از هورمون های تحریک کننده عصبی در جهت افزایش انرژی در بدن می شود و همچنین هرگونه خستگی و خواب آلودگی را در طول روز از شما دور می کند و به همین علت بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. برخلاف باورهای عمومی این محصول به هیچ عنوان حاوی کافئین در مقادیر بالا نیست، بلکه مواد تشکیل دهنده آن باعث بروز این پدیده خاص می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی عوامل مهم در ایجاد خستگی بیش از حد در طول شبانه روز

تقویت سیستم ایمنی بدن در هر سنی

یکی از ویژگی های اصلی و بارز این دو محصول خارق العاده افزایش میزان ایمنی بدن در برابر تمامی عوامل ایجاد هر نوع بیماری و عفونتی نظیر میکروب ها و ویروس ها می باشد و به نوعی سیستم ایمنی بدن افراد ضعیف را به بالاترین میزان از مقاومت می رساند و به همین علت در فصول سرد سال که امکان تشدید و بروز بیماری های مختلف ویروسی و میکروبی بیشتر است، استفاده از این محصول کاملا توصیه می شود.

کاهش دردهای قاعدگی

قرص و ژل رویال کمپلکس به راحتی می تواند باعث تنظیم هورمون های زنانه در بدن شود و همچنین در افرادی که مبتلاء به سندروم قاعدگی دردناک هستند، مثل یک مسکن طبیعی و ارگانیک عمل کرده و درد آن ها را تا سر حد زیادی کاهش می دهد و همچنین روند خارج شدن خون از بدن را آسان تر کرده و همچنین می تواند تخمدان های شما را تقویت کند و میزان فولیکول های موثر در بارداری را افزایش داده و به نوعی باعث بهتر شدن وضعیت رحم برای داشتن یک بارداری سالم می شود و همچنین از افزایش قطر دهانه رحم در دوران بارداری می تواند جلوگیری کند، که یکی از عوامل اصلی سقط در ماه های اولیه این مسئله می باشد.

کاهش چین و چروک و شادابی پوست

این دو محصول به طور طبیعی فرآیند تولید کلاژن های پوستی را تسریع می بخشد و همچنین باعث افزایش شادابی پوست شده و میزان کدری آن را کاملا کاهش می دهد و به همین علت بیشترین میزان از تاثیر گذاری را این دو محصول روی پوست دارند و حتی به باعث آبرسانی عمیق به پوست می شود و علت این مسئله ژل رویال موجود در هر دو نمونه می باشد و همچنین در سنین پایین از بروز چین و چروک های عمیق خصوصا در قسمت دور چشم و پیشانی جلوگیری کرده و حتی باعث کاهش این نوع از خطوط ایجاد شده در افراد میانسال می شود. این دو محصول هر نوع لکه قهوه ای و سفید رنگ ایجاد شده روی پوست را می تواند از بین ببرد، چون میزان ملانین سازی پوست را افزایش داده و فرآیند گردش خون در این نواحی را تشدید می کند. برای داشتن یک پوست سالم و بی نقص این دو محصول می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

تنظیم فعالیت های کبد

حدود ۳۷ درصد از مردم دنیا امروزه با بیماری کبد چرب دست و پنجه نرم می کنند، چون این بیماری در اثر رژیم غذایی نامناسب و همچنین عدم تحرک ایجاد می شود و در زندگی صنعتی امروزی این دو عامل کاملا مشاهده می شوند، این دو محصول فوق العاده خاص با ویژگی های بارز مثبت می تواند میزان چربی این عضو را در حالت عادی به کمتر از ۱۰ درصد برساند و هچنین در افرادی که درگیر این بیماری هستند، می تواند مثل یک داروی طبیعی در بدن عمل کند و با مرور زمان و تداوم مصرف می تواند باعث تنظیم فعالیت های کبد و افزایش سلامت آن شود و همچنین پس از یک دوره مصرف این نتایج را مشاهده خواهید کرد.

جلوگیری از پوکی استخوان در سنین مختلف

این محصول حاوی برخی از ویتامین ها و املاح معدنی خاص است، که به طور طبیعی می تواند باعث مستحکم شدن استخوان ها شود و همچنین مایع میان استخوانی را افزایش داده و به نوعی باعث تقویت آن ها شده و از بروز پوکی استخوان و همچنین سایر بیماری های دیگر مثل روماتیسم جلوگیری می کند، علت این مسئله برخی از ریز مغذی های موجود در قرص و ژل رویال کمپلکس می باشد.

بیشتر بخوانید: چرا همیشه خسته هستم؟ 5 دلیل اصلی برای خستگی

مصرف قرص و ژل رویال کمپلکس چه عوارضی دارد؟

قطعا مصرف هر محصولی که جنبه دارویی دارد، بیشتر از مقدار مجاز می تواند باعث تشدید و همچنین بروز عوارض مختلفی در بدن شود، خصوصا از آن جایی که این دو محصول حاوی ژل رویال و جینسینگ هستند، باید در مقادیر و دوزهای مناسب مصرف شوند و همچنین از مصری بی رویه آن جلوگیری کنید. چون در غیر این صورت شما مبتلاء به عارضه های گوناگونی می شوید و حتی در برخی از موارد نادر که در طول یک روز مقدار بیشتری را مصرف کرده اند، باعث ایجاد مسمومیت های حاد می شود. زیاده روی در هر محصولی خصوصا نمونه های دارویی به هیچ عنوان جایز نیست و حتی می تواند باعث بروز مسائل و مشکلات خاصی شود، که شاید حتی به راحتی قابل درمان نباشد و به همین علت پس از درخواست های فراوان توسط پژوهشگران و پزشکان در این زمینه تصمیم گرفته شد، که طی یک آزمایش گسترده که روی ۱۰۰ نفر از افراد مختلف در سنین گوناگون انجام شد، عوارض هایی که این دو محصول در دراز مدت از خود نشان می دهند، بررسی شوند، که با موارد زیر روبه رو شده اند:

کاهش سطح ایمنی بدن

همان طور که مصرف ژل و یا قرص رویال کمپلکس در مقادیر مجاز می تواند باعث افزایش سطح ایمنی بدن شود، در صورتی که شما بیش از مقدارهای تعیین شده این محصول را میل کنید، دچار این عارضه می شوید و به نوعی گلبول های سفید بدن دوباره در بدن تولید نشده و همچنین نظم بدن در برخی از موارد بهم می خورد و حتی باعث بروز بیماری های خود ایمنی می شود، این نوع از بیماری ها در اثر تقسیم نامناسب سلولی بروز پیدا می کنند و پس از بروز درمان آن ها سخت و طاقت فرسا است و به راحتی قابل جبران نیست.

حساسیت های شدید پوستی

این دو محصول حاوی برخی از مواد تشکیل دهنده خاص هستند، که اگر شما در دوز مصرفی آن زیاده روی کنید، دچار حساسیت های پوستی شدید می شوید و حتی به نوعی در برخی از افراد تاول ها و لکه های گوناگون در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شود، که به راحتی قابل درمان نیستند و شما باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید، تا دوباره پوست خود را به حالت قبل بازگردانید و علت این مسئله خاصیت آلرژیک بودن برخی از مواد تشکیل دهنده هر دو محصول است، که در بدن بروز پیدا می کند و به همین علت سعی کنید، فقط در موارد ضروری و دوره های کوتاه مدت و مقادیر مشخص محصول را مصرف کنید، در غیر این صورت با حساسیت های مختلفی قطعا رو به رو خواهید شد، که گاهی اوقات حتی غیر قابل درمان هستند و در این موارد معمولا بیمار در زمان مناسب فرآیند درمان را آغاز نکرده است.

سقط جنین

جنین در ماه های اولیه در خطر سقط است و هر نوع ماده غذایی و دارویی در این دوران می تواند خطرناک باشد و حیات آن را به خطر بیاندازد و به همین علت شما خصوصا در هفته های اولیه بارداری از مصرف این محصول باید جلوگیری کنید، چون در صورت مصرف می تواند باعث سقط جنین شده و همچنین اگر باعث سقط نشود، می تواند باعث بروز مشکلات مختلف رحمی شده، که در آینده می تواند بارداری شما را پرخطر و حتی در ماه های آخر باعث گشاد شدن دهانه رحم و حتی زایمان زودرس می شود، به راحتی با یک بررسی ساده می توانید بفهمید، که در هر سنی چه مقدار از هر دو محصول جهت مصرف توصیه شده است و مطابق با آن عمل کنید، تا با هیچ مشکل خاصی هنگام مصرف این محصول رو به رو نشوید.

سرگیجه، حالت تهوع و بی اشتهایی

اگر شما چند روز پشت سر هم قرص و ژل رویال کمپلکس را بیشتر از مقدار تعیین شده میل کنید، بدن دچار برخی از فعالیت های خاص می شود، تا مقدار اضافی که وارد بدن شده است، را خارج کند و این مسئله کاملا به نفع شما می باشد و از این طریق میزان حساسیت و عوارض دارویی هر دو محصول کاهش می یابد، در این موارد فرد معمولا ابتدا دچار سرگیجه و سردرگمی شده و حتی در مراحل بعدی دچار حالت تهوع و بی اشتهایی می شود، که تا زمانی که مسمومیت شما برطرف نشود، این علائم ادامه خواهد یافت. در صورت تشدید عوامل و یا بروز هرگونه مشکل حتما به یکی از مراکز درمانی مراجعه کنید و در صورت عدم دسترسی می توانید با اورژانس تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

حساسیت های گوارشی

این دو محصول اگر در مقادیر بالای مصرف شوند، می تواند باعث تحریک روده و معده شود و به نوعی در افراد مختلف می تواند باعث دردهای معده و اسفتراغ شده و در نهایت نفخ های شدیدی ایجاد کرده و اسپاسم های طولانی در موارد مشابه مشاهده شده است، که گاهی اوقات برای فرد بسیار دردناک می باشد و معمولا تا زمانی که بدن به حالت نرمال برنگردد، این دردها ادامه خواهند یافت. همچنین در برخی از موارد نادر فرد با مصرف مداوم این محصول می تواند دچار زخم معده شود، چون برخی از مواد تشکیل دهنده قرص و ژل رویال کمپلکس می تواند باعث افزایش ترشح اسید معده شود و در نتیجه شما با رفلاکس های گوناگونی مواجه می شوید، که بسیار دردناک هستند.

مختل کردن فعالیت های سیستم عصبی

این محصول حاوی مواد گوناگونی است، که مقدار انرژی بسیار زیادی دارند و در صورت تداوم مصرف بدون هیج مشکلی می تواند فعالیت های سیستم عصبی و مرکزی مغز را مختل کند و فرمان هایی که از مغز صادر می شود، را با مشکل مواجه کرده و حتی در برخی از افراد باعث ترشح برخی از هورمون های گوناگون می شود، که می تواند مشکلات گوناگونی را برای فرد ایجاد کند.

ایجاد استرس و اضطراب

همان طور که اشاره کردیم، قرص و ژل رویال کمپلکس می تواند روی مغز تاثیر بگذارد و همچنین باعث ترشح هورمون های مختلفی شود، که باعث تحریک اضطراب و استرس در بدن شده و در نهایت فرد از زندگی عادی دور می شود و حتی باعث ایجاد استرس های بی دلیل و حتی حملات پانیک می تواند شود. نکته: اگر به طور عادی شما فردی هستید، که دچار اختلال استرس و اضطراب دائم هستید، حتما قبل از مصرف قرص و ژل رویال کمپلکس با پزشک معالج خود مشورت کنید.

ایجاد اختلالات مختلف در خواب

از ویژگی های اصلی قرص و ژل رویال کمپلکس افزایش سطح انرژی و همچنین ترشح هورمون دوپامین در مقادیر بالا می باشد و گاهی اوقات در برخی از موارد نادر فرد در اثر مصرف این دو محصول در مقادیر بالا میزان انرژی بدن آن بسیار افزایش می یابد و حتی به نوعی فرد به مرور زمان بیشتر از حالت عادی بیدار می ماند و کمتر می خوابد و با گذشت زمان این اختلال هر روز گسترده تر می شود و ساعات خواب او کاملا مختل شده و به نوعی ساعات بیداری او افزایش می یابد و همچنین میزان دوپامین ترشح شده به قدری زیاد است، که در برخی از موارد باعث بروز مشکلات دیگری اعم از حواس پرتی نیز می شود.

لرزش بدن و تب و لرز

این دو محصول واقعا از مواد تشکیل دهنده خاصی با انرژی بالا تشکیل شده اند، که اگر بیشتر از دوز مناسب برای بدن شما سلول ها آن را دریافت کنند، بدن سعی کرده، در مقابل این نوع از عوامل از خود مقاومت نشان دهد و حتی در گام اول در بدن برخی از افراد شما با تب و لرز و همچنین لرزش بدن مواجه می شوید، که گاهی اوقات همراه با تعریق بیش از حد به طور غیر عادی است. به طور کلی بدن شما با بروز این نشانه ها از حساسیت ایجاد شده در بدن شما را مطلع می کند و حتما سعی کنید، در کوتاه ترین زمان ممکن مصرف این دو محصول را قطع کنید و به فکر درمان خود باشید.

سردردهای شدید

این محصول حاوی برخی از املاح معدنی و ویتامین های خاصی است، که در مقادیر کم باید بدن شما آن ها را دریافت کند، در غیر این صورت فشار مضاعفی به بدن وارد می شود، که باعث تشدید سردردهای میگرنی و همچنین سرگیجه شده و این درد می تواند ساعات ها ادامه داشته باشد و بهترین راهکار که مورد تایید پزشکان می باشد، مراجعه به مراکز درمانی در ساعات اولیه می باشد، که درمان شما هر چه سریع تر آغاز شود و کمتر با مشکلات و عوارض دیگر مواجه شوید.

افزایش میزان قند خون

این دو محصول چون حاوی گرده های ژل رویال هستند و این ژل حاوی مقدار زیادی قند است، می تواند در بدن افرادی که میزان قند خون بالاتری نسبت به افراد عادی دارند، سبب افزایش میزان انسولین تولید شده در بدن و سایر عوارض مربوط به آن شود. نکته: اگر مبتلاء به دیابت نوع یک و یا دو هستید، حتما مشورت های لازم را با پزشک معالج خود انجام دهید و سپس محصول را میل کنید، چون دریافت قند در مقادیر بالا در افرادی که بیماری زمینه ای دارد، می تواند منجر به بروز مشکلات گوناگون و حتی حادی شود.

افزایش ضربان قلب

این دو محصول واقعا مانند یک بمب انرژی هستند، که تمامی عضوهای بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهند و اگر شما در مقادیر بالا آن را میل کنید، قطعا دچار افزایش ضربان قلب و همچنین گردش خون نیز خواهید شد، این عارضه در افرادی که مبتلاء به بیماری های قلبی هستند، می تواند بسیار خطرناک باشد و حتی جان آن ها را به خطر بیاندازد، حتما در صورت مواجه شدن با این مشکل فقط به مراکز درمانی مراجعه کنید.

تشکیل سنگ کلیه

سنگ کلیه در اثر عوامل مختلفی مثل دریافت برخی از املاح معدنی و ریز مغذی ها در مقادیر بالا تشکیل می شود و از آن جایی که قرص و ژل رویال کمپلکس نیز دارای این ویژگی است، احتمال این که در دراز مدت باعث تشکیل سنگ کلیه در اندازه های گوناگون شود، بسیار بالا است و به همین علت مصرف این دو محصول فقط در دوره های کوتاه مدت توصیه می شود و هیچ منبع معتبر پزشکی به این نکته اشاره نکرده است، که در دراز مدت نیز این محصول قابل استفاده است.

اسهال شدید و خونی

یکی از واکنش هایی که بدن در هنگام مواجه شدن با حساسیت های دارویی از خود نشان می دهد، تحریک سیستم گوارشی و اسهال می باشد و در این مواقع بدن سعی می کند، مقدار مواد دریافتی که بیش از حد مجاز بدن می باشند، را از این طریق دفع کند. همچنین اگر اسهال شما ادامه یافت و حتی تشدید پیدا کرد، سعی کنید، حتما به بیمارستان ها و کلینیک‌ های درمانی مراجعه کنید.

دردهای شدید عضلانی

بدن وقتی دچار مسمومیت دارویی می شود، عوارض مختلفی را با توجه به شرایط حاکم در بدن از خود نشان می دهد، به همین علت در برخی از افراد این حساسیت با دردهای شدید خود را آشکار می کند و معمولا قسمت عضلانی پا را بیشتر درگیر می کند و به نوعی این فرآیند به قدری ادامه پیدا می کند، که دردهای شدید در بدن فرد ایجاد می شود.

نکته: این قرص و ژل رویال کمپلکس برای بدن افراد بزرگسال کاملا مناسب می باشد و به هیچ عنوان برای کودکان و حتی نوجوانان مناسب نیست و به همین علت در کودکان با عارضه های بیشتری در صورت مصرف خود را نشان می دهد و به طور کلی برای رده سنی پایین به هیچ وجه توصیه نمی شود. این قرص و ژل رویال کمپلکس باید در مقادیر کاملا مناسب و کم استفاده شده و شما به هیچ عنوان نباید در مصرف آن زیاده روی کنید، چون در صورت مصرف آن در مقادیر غیر مجاز نه تنها هیچ سودی برای شما ندارد، بلکه با عوارض گوناگونی نیز مواجه می شوید، که گاهی اوقات برای بدن شما بسیار خطرناک است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید