11:47 , 1401/9/12
کد خبر: 000016914
بازدید: 4958
فرح عبدی در قطر چه گفت/ چرا سوژه رسانه ها شد/ جریان آزادی زنان در ایران چیست؟

فرح عبدی کیست؟ آیا فرح عبدی معاون مدیر کل وزارت ارشاد است؟ آدرس پیج او در اینستاگرام چیست؟

فرح عبدی کیست؟ آیا او کارمند وزارت ارشاد است؟ فرح عبدی با مدیر کل وزارت ارشاد چه نسبتی دارد؟ چرا فرح عبدی سوژه رسانه ها شد؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فرح عبدی یکی از هزاران ایرانی بود که برای تماشای بازی های ایران به قطر سفر کرد. در حاشیه ای بازی ایران و ولز در جام جهانی فطر، فرح عبدی در یک مصاحبه با خبرنگار خارجی سوژه رسانه ها شد. به این صورت که فرح عبدی در تلاش بود تا به زبان انگلیسی با این خبرنگار صحبت کند اما کلمات انگلیسی که او ادا می کرد کاملا شکسته و با تلفظ اشتباه بود.

فرح عبدی کیست؟ بیوگرافی + شغل اصلی

بنابر اعلام برخی رسانه گفته می شود این فرح عبدی یکی از کارمندهای وزارت ارشاد است که در حوزه خبری و مطبوعاتی کار می کند. حال نکته جالب توجه اینجاست که فرح عبدی تسلطی به زبان انگلیسی ندارد و از هر جمله تنها اولین کلمه را به انگلیسی می گوید.

مصاحبه زنی که در قطر از آزادی زنان در ایران میگوید

در این مصاحبه فرح عبدی از برابری حقوق زن و مرد در ایران می گوید. همچنین در پاسخ به فردی که از کنارش می گذرد و او را «دروغ گو» خطاب می کند به انگلیسی می گوید: «آی دُنت نو».

فرح عبدی معاون مدیرکل وزارت ارشاد 

برخی دیگر نیز اعلام کرده اند که فرح عبدی معاون مدیرکل وزارت ارشاد است. تاکنون نیز صحت این ادعا ثابت نشده است و تنها ظنی است که در میان کاربران فضای مجازی وایرال شده است.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید