13:50 , 1401/11/8
کد خبر: 000019385
بازدید: 1410
فتح الله‌زاده معادلات نقل و انتقالاتی هواداران را به ریخت!

مدیرعامل استقلال گفت: اولویت ما اشکان دژاگه و کاوه رضایی نیست."

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، مدیرعامل باشگاه استقلال معادلات نقل و انتقالاتی هواداران تیمش را به هم ریخت!

به گزارش فوتبالی، استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی، نام سیاوش یزدانی را از فهرستش خارج کرد تا یک جای خالی در فهرست این تیم باز شود.

جدا از آنکه هنوز مشخص نیست فسخ قرارداد با یزدانی برای استقلالی‌ها بدون دردسر تمام شود، این ابهام وجود دارد که جای خالی یزدانی، با چه بازیکنی پر خواهد شد.

طی چند روز گذشته این بحث مطرح شده که قرار است یک هافبک بازیساز به جمع آبی‌ها اضافه شود و علی فتح‌الله‌زاده که وعده جذب یک بازیکن بزرگ را به هواداران تیمش داده، حاضر نیست هیچ کدی از این بازیکن بدهد.

در چنین شرایطی، طبیعی است که شایعات نقل و انتقالات زیادی درباره استقلال مطرح شود و همانطور که حتما در جریان هستید، از اشکان دژاگه و کاوه رضایی به عنوان نفراتی نام برده شد که احتمال حضور یکی از آنها در استقلال وجود دارد منتهی علی فتح‌الله‌زاده در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، حضور این بازیکنان در استقلال را تکذیب کرده و به یک سایت خبری گفته است:" همه جا می‌نویسند دژاگه و رضایی در لیست استقلال هستند در صورتی که اولویت ما اشکان دژاگه و کاوه رضایی هم نیستند."

نکته جالب اینکه دیروز بحثی منتشر شد مبنی بر آنکه مدیرعامل باشگاه استقلال علیرغم بی‌میلی ریکاردو ساپینتو، تاکید زیادی روی جذب کاوه رضایی دارد و اصلا به همین دلیل بوده که کاوه با تراکتور قطع همکاری کرده منتهی فتح‌الله‌زاده نظر دیگری دارد:" کاوه رضایی در لیست تیم ما نبوده است. وقتی با ما صحبت نکرده چگونه به خاطر ما فسخ کرده است؟"

بیشتر بخوانید: تکذیب شایعه خروج دژاگه از فولاد

دیاباته از استقلال شکایت کرد!

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید