09:05 , 1403/2/4
کد خبر: 000046087
بازدید: 1206
عکسی از خانه لاکچی سارا و نیکای سریال پایتخت در خارج

نمایی از دکوراسیون تماشایی خانه سارا و نیکا سریال پایتخت را ببینید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا به نقل از باغستان نیوز، سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران نقش «سارا» و «نیکا» در سریال پایتخت، نمایی از دکوراسیون تماشایی خانه شان در سوئد منتشر کرده‌اند.

عکسی از خانه لاکچی سارا و نیکا در سوئد

سارا و نیکا معمولی خواهران دوقلو و دختران نقی معمولی و هما سعادت هستند. سارا فرقانی اصل و نیکا فرقانی اصل نقش این دو خواهر را بازی کرده‌اند. ارسطو در فصل سوم این دو خواهر را دوقلوهای افسانه‌ای خطاب کرده‌است.

در آذر ۱۳۹۹، اخباری تأیید نشده از ممنوعیت حضور «سارا و نیکا» در برخی رسانه‌ها، از جمله ایسنا و همشهری‌آنلاین منتشر شد که آنان در فصل جدید حذف شده‌اند. ایسنا نوشت «حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهم‌ترین تغییراتی است که در همین گمانه‌زنی‌ها برای فصل هفتم از سریال پایتخت برشمرده می‌شود.». مهران احمدی و بهرام افشاری به این موضوع واکنش نشان دادند.[۱۵] برخی معتقدند که علت حذف این بازیگران، لو رفتن فیلم‌های خصوصی آنان در استخر است

حاشیه‌سازترین مورد دربارهٔ ترویج ازدواج اما مربوط به فصل پنجم سریال است. زمانی‌که رحمت دختران دوقلوی یکی از شخصیت‌های سریال (نقی معمولی) یعنی سارا و نیکای حدوداً ۱۲، ۱۳ ساله را برای ازدواج با برادران دوقلوی خود در نظر گرفته‌است و نگران است که چطور آنها را از پدر غیرتی سارا و نیکا، خواستگاری کند. مسئله‌ای که در چند قسمت ابتدایی سریال ذهن «رحمت» را درگیر کرده و درنهایت با واکنش تند نقی و هما (پدر و مادر دو دختر) روبرو می‌شود.

عکسی از خانه لاکچی سارا و نیکای سریال پایتخت در خارج

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید