12:05 , 1403/1/21
کد خبر: 000044911
بازدید: 22955
علت نبودن هدیه بازوند در نون خ ۵ چه بود؟

سریال نون خ ۵ دوباره به یکی از سریال ها پر مخاطب تبدیل شده است. چرا نقش روژان در سریال فصل پنجم نون خ حضور ندارد؟

چرا هدیه بازوند در نقش روژان در نون خ ۵ نیست؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا به نقل از باغستان نیوز، با پخش شش قسمت از سریال نون خ ۵ این سوال ذهن بیننده را درگیر کرده است که چرا نقش روژان در این مجموعه تلویزیونی نیست؟ چرا هدیه بازوند در فصل جدید سریال نون خ حضور پررنگ ندارد؟

در فصل های پیشین سریال نون‌خ شاهد بودیم که روژان یکی از دختران نورالدین خانزاده حضور پررنگی در این مجموعه تلویزیونی داشت ولی حالا چرا به یکباره از سریال حذف شده است؟

باید به عرض شما مخاطب گرامی برسانیم که هدیه بازوند در فصل پنجم نون خ حضور خواهد داشت. چون این مجموعه در بعضی از شهرهای ایران فیلم برداری شده است بازیگران به دو گروه تقسم شده بودند.

گروه اول با تعدادی از بازیگران به سمت چابهار رفته و در آنجا فیلمبرداری را آغاز کرده بودند و در برگشت به کردستان ادامه فیلمبرداری با حضور بقیه بازیگران ادامه داشت.

بنابراین هدیه بازوند نقش روژان در سکانس های استان کردستان حضور دارد و نامشان در تیتراژ آمده است و همچنین ایشان را در تیزر دوم این مجموعه دیده بودیم.

فصل پنجم «نون خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری و آتنا مهیاری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید