11:25 , 1403/2/1
کد خبر: 000045841
بازدید: 1218
صحنه سانسور نشده بوسه امیر جعفری و  ریما رامین فر

سریال جنگل؛ امیر جعفری بر پیشانی ریما رامین فر ( همسر قانونی او در زندگی شخصی) بوسه می زند. این صحنه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جنجالبه پا کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا به نقل از باغستان نیوز، اولین سکانس بوسیدن دو بازیگر زن و مرد در یک فیلم ایرانی؛ بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش ریما رامین فر را ببینید.

امیر جعفری در سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که تازه منتشر شده و هردو نقش زن و شوهر دارند امیر جعفری ریما رامین‌فر را می بوسد که برای اولین بار در فیلم ایرانی این قسمت سانسور نشده است.

 امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۰ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال ۷۳ و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

سریال جنگل آسفالت، سریالی درام با بازی نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به نویسندگی پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی پژمان تیمورتاش محصول سال ۱۴۰۳ کشور ایران است.

سریال جنگل آسفالت یک درام ملتهب و جذاب است که به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

بوسه امیر جعفری و ریما رامین فر 

بوسه امیر جعفری و ریما رامین فر را ببینید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید