13:42 , 1403/1/29
کد خبر: 000045626
بازدید: 1193
شرایط فروش و واریز وجه شاین مکس ایران خودرو 

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکس ایران خودرو اعلام شد. شرایط واریز وجه شاین مکس ایران خودرو را در ادامه می‌بینید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از باغستان نیوز، شروع فروش فوری خودروی شاین مکس ایران خودرو با مهلت تحویل ۹۰ روزه + مبلغ فروش. شرایط پرداخت و واریز وجه خودروی شاین مکس ایران خودرو اعلام شد.

 با آغاز فروش فوری شاین مکس ایران خودرو و تحویل آن در مدت ۹۰ روز، علاقمندان به این خودرو می‌توانند شانس خرید این خودرو را به دست آورند. این خودرو با طراحی مدرن و قدرت موتوری بالا، توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. شرایط فروش و واریز وجه برای شاین مکس ایران خودرو نیز اعلام شده است که باعث راحتی مشتریان در خرید این خودرو می‌شود. قیمت مناسب و امکانات بی‌نظیر این خودرو، باعث شده تا برای خریداران جذابیت داشته باشد و در نتیجه فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکس ایران خودرو 

سیر تا پیاز شاین مکس ایران خودرو

دانگ فنگ شاین مکس یک سدان لوکس است که نسخه اولیه آن سال ۲۰۱۸ وارد بازار جهانی شد. شاین مکس در دو نسخه با پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه شده است.

امکانات رفاهی

شاین مکس از آپشن‌های مختلفی نظیر کروز کنترل هوشمند و رادار نقطه کور بهره می‌برد.این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب و قابل قبولی است که به آنها اشاره میکنیم:

ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست.

فرصت ویژه برای واریز وجه و ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو

به افراد محترمی که شرایط لازم را دارند، یک پیامک ارسال شده است که مبلغ وجه را می‌توانند از طریق سامانه شرکت ایران خودرو واریز کنند. از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تا تاریخ دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی (https://esale.ikco.ir/) ، اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و کد کاربری خود را دریافت کنند تا بتوانند وجه را واریز، ثبت نام کنند و کد پیگیری را دریافت کنند.

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکس ایران خودرو 

شرایط طرح پیش فروش شاین مکس:

در جزئیات تغییرات قیمت، مشاهده می‌شود که قیمت بهار ۱۴۰۳ به ۱,۶۴۷,۷۵۵,۰۰۰ تومان افزایش یافته است، در حالی که قیمت آخر اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده است.

شرایط طرح پیش فروش شاین مکس شامل تغییرات قیمت در طول زمان است. به عنوان مثال، قیمت این محصول در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با مبلغ ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده بود، اما در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به ۱,۶۴۷,۷۵۵,۰۰۰ تومان افزایش یافت. این تغییرات قیمت ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله تغییرات در قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و شرایط بازار اتفاق افتاده باشد. مشتریانی که قصد خرید محصول را دارند، باید به این تغییرات قیمت توجه کنند و زمان خرید محصول را به دقت بررسی کنند تا از بهره‌وری بیشتری برخوردار شوند.

برای ثبت نام و واریز وجه علی الحساب برای خرید خودروی شاین مکس از ایران خودرو، متقاضیان محترم باید از طریق سامانه شرکت ایران خودرو اقدام کنند. پیامکی حاوی اطلاعات واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است و از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و کد کاربری خود را دریافت کنند. همچنین، شرایط طرح پیش فروش شاین مکس نیز اعلام شده است، از جمله جزئیات تغییر قیمت از ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در اسفند ۱۴۰۲ به ۱,۶۴۷,۷۵۵,۰۰۰ تومان در فروردین ۱۴۰۳.

شرکت ایران خودرو اعلام کرده است که برای خرید خودروی شاین مکس، مشتریان باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان هزینه رزرو و پیش فروش پرداخت کنند. پس از پرداخت این مبلغ، مشتریان می‌توانند تا ۱۰ روز دیگر مبلغ اصلی خودرو را واریز کنند. ایران خودرو همچنین اعلام کرده است که این شرایط فقط برای خرید این خودرو اعمال می‌شود و در صورت عدم واریز مبلغ تعیین شده در مدت مقرر، هزینه رزرو به عنوان جریمه برای مشتریان برگردانده نخواهد شد. این شرایط به منظور رونق بازار خودروسازی و جلب مشتریان بیشتر برای خرید خودروهای ایرانی اعمال شده است.

آغاز پیش فروش شاین مکس بنزینی ایران خودرو در ماه فروردین ۱۴۰۳

پیش فروش جدید شاین مکس بنزینی ایران خودرو به راه افتاده است! ایران خودرو به مناسبت فروردین ماه ۱۴۰۳، شرایط ویژه‌ای برای ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای خرید شاین مکس بنزینی اعلام کرده است. اطلاعات کامل در مورد شرایط پیش فروش، زمان تحویل، قیمت کارخانه، و محل تولید شاین مکس بنزینی ایران خودرو را در این گزارش بخوانید.

آغاز پیش‌فروش خودروی شاین مکس ایران خودرو برای فروردین ماه ۱۴۰۳

خبر خوب این است که پیش فروش شاین مکس ایران خودرو برای ماه فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به این خودرو هستید، می‌توانید با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، آن را سفارش دهید و پس از ۹۰ روز دریافت کنید. منتظر شنیدن خبر خوب شما هستیم!

ایران خودرو اقدام به ارائه یک طرح ویژه برای متقاضیانی کرده است که در اسفندماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه عضویت خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند. طبق انتخاب‌های اولویت‌بندی شده، این افراد حق خرید خودروی وارداتی را دارند و بر اساس اعلامیه شماره ۵ سامانه مذکور در آبان ماه امسال، انتخاب خودروی شاین مکس را انجام داده‌اند. بر اساس اولویت‌بندی توسط وزارت صمت، فرصت ثبت نام برای خودروی موردنیاز برای آن‌ها فراهم شده است.

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکس ایران خودرو 

شاین مکس: خودروی سدان کلاس D با نسخه بنزینی و هیبریدی ساخت کجاست

شاین مکس، یک خودرو سدان اندازه D است که توسط شرکت دانگ فنگ تولید می‌شود. ایران خودرو نیز این خودرو را به دو نسخه بنزینی و هیبریدی وارد کرده و در بازار ایران عرضه می‌کند. قیمت این خودرو بنزینی توسط دانگ فنگ تعیین شده و در درب گمرک یک میلیارد تومان است. ایران خودرو همچنین می‌تواند از متقاضیان در هنگام ثبت نام ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کند.

تعیین قیمت شاین مکس توسط دانگ فنگ در یورو گمرک و نحوه پرداخت ایران خودرو

شاین مکس، با همتای خود، دانگ فنگ، با قیمتی حدود یک میلیارد تومان در درب خروجی گمرک عرضه می‌شود. همچنین، ایران خودرو امکان دریافت نصف قیمت کارخانه شاین مکس یعنی ۵۰۰ میلیون تومان را از متقاضیان در هنگام ثبت نام فراهم کرده است.

مشخصات و امکانات خودرو شاین مکس

شاین مکس: عملکرد قدرتمند با موتور توربوشارژر TGDi

شاین مکس، یک خودروی وارداتی با یک موتور توربوشارژر ۱.۵ لیتری TGDi، به بازار عرضه شده است. این موتور دارای ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور است. جعبه‌ی دنده اتوماتیک دو کلاچه با ۷ سرعته در این خودرو استفاده شده و قدرت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در اینجا یک مدل شاین مکس بنزینی با کد موتور DFM-C15TP1 و نوع موتور ۱.۵ لیتری توربو ذکر شده است. این خودرو دارای حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر می باشد. سرعت این خودرو تا ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و دارای یک گیربکس ۷ دنده دوکلاچه تر است. وزن تقریبی این خودرو ۱۴۸۶ کیلوگرم می باشد.

مدل شاین مکس بنزینی با کد موتور DFM-C15TP1، مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو است که حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. این خودرو قادر به رسیدن به سرعت حداکثر ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و دارای گیربکس ۷ دنده دوکلاچه تر می‌باشد. وزن تقریبی این خودرو ۱۴۸۶ کیلوگرم است که نشان از سبک بودن و عملکرد خوب آن دارد. این مدل با طراحی زیبا و خصوصیات فنی برتر، یک گزینه مناسب برای علاقمندان به خودروهای مدرن و قدرتمند می‌باشد.

قیمت شاین مکس ایران خودرو، که توسط دانگ فنگ تعیین شده، حدود یک میلیارد تومان است. ایران خودرو همچنین می‌تواند در هنگام ثبت نام از متقاضیان نصف قیمت کارخانه شاین مکس ایرانخودرو یعنی ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کند. این خودرو با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi تجهیز شده است که با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر عمل می‌کند. جعبه‌ی دنده آن از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو دارای وزن تقریبی ۱۴۸۶ کیلوگرم، حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و به عنوان یک گزینه وارداتی در بازار خودروهای ایران قرار دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید