11:14 , 1403/1/23
کد خبر: 000045050
بازدید: 1940
ساعت پخش مسابقات کشتی آزاد در کشتی آسیا ۲۰۲۴ (امروز )

ساعت پخش مسابقات کشتی آزاد امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان اعلام شد.

ساعت پخش مسابقات کشتی آزاد امروز

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از باغستان نیوز، ساعت پخش مسابقات کشتی آزاد امروز به شرح زیر است:

پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه:
ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۵ تا ۱۹: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، ابراهیم خواری در دور نخست به مصاف اودیت از هند می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه سامانبکوف از قرقیزستان و ال آنی از عراق کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده‌اند، رحمان عموزاد در دور اول با ژولدوشبیکوف قرقیزستانی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده یو از کره جنوبی و چارلز از سریلانکا مصاف می دهد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده مبارزه میان ژو از چین و عثمان اف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با رقابت های آن با حضور ۱۴ کشتی گیر برگزار می شود، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان اوزبردیف از ترکمنستان و سیف الدین اف از بحرین می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با اولزیسایخان از مغولستان کشتی می گیرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید