11:05 , 1403/1/21
کد خبر: 000044893
بازدید: 2238
ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا (امشب)

زمان دقیق و ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از باغستان نیوز، زمان دقیق و ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد.

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی امشب سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ ( ده و نیم شب ) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

منچسترسیتی در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تا اینجای فصل در بهترین حالت خود قرار نداشته است. تیم میهمان هفته گذشته با اختلاف ۴-۲ از کریستال پالاس گذشت و پای به این دیدار می گذارد.

از سوی دیگر، رئال مادرید در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در این فصل پبشرفت چشمگیری داشته است. رئالی ها در بازی قبلی خود با نتیجه ۲-۰ اتلتیک بیلبائو را شکست داد و در این هفته به دنبال کسب برد دیگری هستند.

تقابل های اخیر رئال‌مادرید و منچستر سیتی  به روایت آمار

رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کمی برتری نسبت به منچسترسیتی دارد و از ۱۰ بازی اخیری که بین دو تیم انجام شده، ۴ برد در مقابل سه پیروزی منچسترسیتی کسب کرده است.

*رئال مادرید و منچسترسیتی برای سومین فصل متوالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت – در چهار دیدار قبلی دو تیم، در مجموع ۱۷ گل به ثمر رسیده است.

رئال مادرید در ۱۰ بازی خود مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ۱۷ گل دریافت کرده است و از ۶ بازی اخیر خود در این رقابت ها تنها یک پیروزی کسب کرده است.

پپ گواردیولا پس از شکست در دو بازی اول خود مقابل کارلو آنچلوتی در فصل ۱۴-۲۰۱۳، تنها یکی از هشت بازی اخیر خود را در برابر تیم های آنچلوتی شکست داده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید