12:09 , 1403/2/2
کد خبر: 000045951
بازدید: 1173
زمان پروازهای حج مشخص شد

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: فردا سوم اردیبهشت ماه نخستین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایونا به نقل از باشگاه خبرنگاران، قرار بود نخستین پرواز حج عمره پس از نه سال از ترمینال "سلام" فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ ۱۴۰۲) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شود اما به دلیل عدم صدور مجوز پرواز از سوی عربستان، پروازهای حج عمره تاکنون به تعویق افتادند.

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵: ۳۰ نخستین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

 
 
 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید