10:15 , 1403/1/30
کد خبر: 000045701
بازدید: 1212
زمان دقیق بازی پرسپولیس و نفت آبادان امروز (هفته ۲۴)

ساعت برگزاری و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان اعلام شد.

ساعت برگزاری و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از باغستان نیوز، ساعت برگزاری و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان اعلام شد.

دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در هفته ۲۴ مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

تیم داوری این بازی برعهده علی اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده می باشد.

پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده دوم جای دارد و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

 پرسپوليس به‌عنوان قهرمان فصل گذشته در اتفاقی قابل توجه تا پایان هفته بیست و سوم نتوانسته به صدر جدول دست یابد و این رقابت در اختیار استقلال و سپاهان طی هفته‌های سپری شده بود.

با این حال اکنون تیم قرمزپوش پایتخت با توجه به اختلاف یک امتیازی با استقلال صدرنشین و برگزاری بازی‌اش یک روز پیش از حریف، شانس این را دارد تا اولین تجربه صدرنشینی این فصل خود را در صورت برتری برابر نفت آبادان به نام خود کند.

پرسپوليس طی ۱۱ بازی خارج از خانه این فصل خود با پنج پیروزی، ۲ شکست و ۴ تساوی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد و با ۱۹ امتیاز در کورس با ذوب آهن ۲۳ امتیازی از این حیث است و جدال با نفت آبادان می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز آنها را به رده دوم جدول دیدارهای خارج از خانه نیز برساند.

سرمربی پرسپوليس اکنون در دیداری سرنوشت‌ساز برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت و شانس این را خواهد داشت تا برای اولین بار طعم صدرنشینی را بچشد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید