10:04 , 1401/8/12
کد خبر: 000016352
بازدید: 1335
رسانه صهیونیستی خبر داد/ فروداضطراری  یک سرباز زن اسرائیلی در شیراز

هارتص از فرود اضطراری یک سرباز زن اسرائیلی در فرودگاه شیراز خبر داده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایونا، طبق آنچه خبرآنلاین اعلام کرده، روزنامه هارتص رژیم صهیونیستی با استناد به اظهارات نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی چنین اعلام کرده که در پرواز تاشکند ازبکستان به دوبی یک زن سرباز اسرائیلی نیز حضور داشته و این هواپیما در فرودگاه شیراز مجبور به فرود اضطراری شده است.

این پرواز پنج شنبه گذشته(5 آبان) انجام شده و در آن به دلیل حمله قلبی یکی از مسافران به ناچار در شیراز فرود اضطراری داشته اند.

طبق آنچه هارتص ادعا کرده در این پرواز یک سرباز زن رژیم صهیونیستی نیز حضور داشته اما طی مدتی که این هواپیما در ایران فرود آمده از سوی مسئولان فرودگاه هویت مسافران آن بررسی نشده اما با این حال مسئولان و مقامات اسرائیلی با حساسیت به دنبال بررسی مسافر اسرائیلی این پرواز بوده اند.

این پرواز پس از ساعاتی توقف، ایران را ترک کرده و بار دیگر مسیر خود به سمت امارات را ادامه داد.

با توجه به اینکه این حادثه تنها یک روز پس از حادثه تروریستی شاهچراغ رخ داده انتظار می رفت در این مورد حساسیت بیشتر ی به خرج داده شود که البته فعلا توضیحاتی از سوی مسئولان فرودگاه شیراز یا مسئولان هواپیمایی کشور منتشر نشده که مشخص شود ادعای روزنامه اسرائیلی مبنی بر عدم بررسی هویت مسافران این پرواز تا چه اندازه صحت دارد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید