20:57 , 1403/1/25
کد خبر: 000045222
بازدید: 1273
رابطه جنسی شب‌های جمعه چه فلسفه ای دارد؟

رابطه جنسی یکی از مهمترین اتفاقات زندگی زناشویی است که می‌تواند بهترین گزینه برای فرار زن و مرد از مشکلات و دغدغه‌های روزمره زندگی باشد، اما باتوجه به مشغله کاری زیاد در طول هفته، بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی شب جمعه است.

به گزارش خبرنگار سلامت ایونا به نقل از فرتاک نیوز، باتوجه به مشغله کاری بالا و شرایط سخت معیشتی که موجب شده زن و مرد پا به پای یکدیگر کار کنند، توصیه می‌شود برقراری رابطه جنسی را به شب جمعه موکول کنند.

در مطالعه‌ای مرتبط که نتایج آن در سایت پزشکی سلامت منتشر شد آمده است: موکول کردن برقراری رابطه جنسی بین زوجین به شب‌های جمعه، علاوه بر اینکه امکان نظافت و رسیدگی بیشتر به خود قبل از شروع رابطه جنسی را به طرفین می‌دهد، تعطیل بودن روز جمعه برای استراحت کافی بعد از برقراری رابطه جنسی، نظافت بدن بعد از رابطه و رهایی از خستگی بیش از حد در طول هفته از دیگر مزایای آن است.

البته داشتن رابطه جنسی دست‌کم دوبار در هفته برای زوجین توصیه می‌شود، اما در شرایط خاص مثل دوره قاعدگی زن، اصرار بر آن منجر به دلخوری و ناراحتی خواهد شد و ذهنیت بد و ناراحت‌کننده‌ای را برای او بوجود خواهد آورد.وقتی یک شب مخصوص برای تفریحات جنسی معین شده باشد برنامه‌ریزی‌های لازم هم برای آن انجام می‌شود. همین برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند کیفیت رابطه را ارتقاء دهد.

بعضی‌ها هم طوری به لذت جنسی در شب جمعه معتادند که اگر شب جمعه این اتفاق نیفتد عصبی و بد رفتار خواهند شد. مشخص بودن یک شب خاص، از «زمان» هم یک عامل تحریک‌کننده می سازد. یعنی این امر باعث می‌شود، وقتی که آن شب خاص فرا رسید، انتظارات و هوس‌های جنسی به سراغ فرد بیاید.

با توجه به تعطیلی روز جمعه با خیال راحت می‌توانید تا نیمه‌های شب بیدار باشید و بدون عجله و سر فرصت یکدیگر را به روش‌های دلخواهی که دوست دارید ارضا کنید و لذت طولانی‌تری از این رابطه ببرید.

انحصاری مردن برقراری رابطه به شب‌های جمعه یک عیب بزرگ هم دارد که ممکن است میل خیلی از افراد بسیار فراتر از ارضای یک شب در هفته باشد، و یا شاید یکی از طرفین رابطه قادر به همراهی در شب مذکور نباشد، در این صورت انحصاری کردن روابط جنسی به شب‌های جمعه جفا به همسر است. همسران باید حال یکدیگر را درک کنند و نسبت به نیاز هم در هر زمانی توجه داشته باشند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید