17:15 , 1402/3/6
کد خبر: 000025478
بازدید: 1313
دستگیری 19 نفر برای یافتن قاتل جوان 16 ساله+ جزئیات

فرمانده نیروهای انتظامی منطقه بردسیر از دستگیری قاتل جوان 16ساله کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا، سرهنگ منصور رمضان نژاد اظهار کرد: به علت وقوع یک نزاع و درگیری بین چند نفر از جوانان که با استفاده از سلاح سرد، منجر به قتل یک پسر ۱۶ ساله شد، تیم پلیس با عملیات سریع و هماهنگ، بلافاصله متوجه هویت و مکان قاتل شد و قاتل را در دستگیر کرد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری به وضوح مشخص شد که نزاعی بین دو جوان ۱۶ و ۱۸ ساله رخ داده بود. در این درگیری، یکی از آنان با استفاده از چاقو، دیگری را زخمی کرده و فرد مجروح توسط خدمات اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

مرگ مقتول به دلیل شدت جراحات 

فرمانده نیروهای انتظامی شهرستان بردسیر با ابراز اندوه اعلام کرد: متأسفانه پس از انتقال به بیمارستان، فرد مجروح به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

وی افزود: به‌طور فوری و بلافاصله، تحقیقات ویژه توسط نیروهای پلیس در جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد. در این راستا، با دستگیری 7 نفر که در این درگیری حضور داشتند و همچنین با دستگیری 12 نفر دیگر که در کمک به عناصر متهم در فرار نقش داشتند، عامل اصلی این حادثه شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

والدین هیجانات دوران جوانی را کنترل کنند

فرمانده نیروهای انتظامی شهرستان بردسیر، با بیان اینکه در این درگیری، دو جوان دیگر نیز مورد ضربه قرار گرفته‌اند و وضعیت عمومی آنان قابل قبول است، اظهار داشت: در بازجویی های اولیه، این پسر جوان دلیل و انگیزه قتل را به عنوان یک اختلاف شخصی بیان کرده است. در این زمینه، ما تأکید می‌کنیم که برای پیشگیری از وقوع اتفاقات تلخ و برگشت‌ناپذیر، نظارت خانواده‌ها بر رفتار جوانان و نوجوانان، و کنترل هیجانات در دوران جوانی امری حیاتی است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید