16:06 , 1401/8/9
کد خبر: 000016317
بازدید: 1427
خط و نشان انسیه خزعلی برای آنهایی که از پسرش گفتند/ یک هفته مهلت میدهم تکذیب کنید

معاون زنان رئیس جمهوری خطاب به افرادی که به انتشار اخباری درباره پسر وی پرداخته اند و از آنها شکایت کرده، گفت: یک هفته فرصت می دهم مطلب کذب خود را اصلاح کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی ماه های گذشته با انتشار اخباری درباره انسیه خزعلی و پسرش انتقادات متعددی از سوی طیف های مختلف به دولت شده است و عده ای با بیان اینکه فرزند او مهاجرت کرده و در خارج از کشور در یک شرکت تولید وی پی ان مشغول است گلایه های متعددی مطرح کردند.

دراین مدت توضیحاتی در این خصوص منتشر شد و  وی چنین اعلام کرد که پسرش مهاجرت نکرده است.

حال بعد از چندین هفته انسیه خزعلی در بخش هایی از گفتگویی که با خبرگزاری فارس داشته به طرح کنندگان این موضوع مهلت داده است.

معاون امور زنان رئیس جمهور تاکید کرده اینکه پسرم مهاجرت کرده و شرکت وی پی ان دارد و در راستای فروش فیلترشکن اقدام می کند دروغ محض است.

خزعلی چنین اعلام کرده که از افرادی که چنین نسبت دروغی به فرزندش داده اند شکایت کرده است.

به گفته وی این شایعه ابتدا از سوی رسانه های معاند و پس از آن از سوی برخی رسانه های داخلی منتشر شده و وی نیز از برخی رسانه ها شکایت کرده و از برخی دیگر هم در شرف شکایت است.
خزعلی همچنین اعلام کرد به افرادی که چنین شایعاتی را منتشر کرده اند یک هفته فرصت می دهد که مطلب کذب خود را اصلاح کنند و پس از این مدت وی حق شکایت از این رسانه ها و افراد برای او محفوظ است.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید