13:53 , 1402/3/1
کد خبر: 000025165
بازدید: 2168
خبر شوکه کننده| دو جوان با گریم سگ در اسلامشهر  جنجالی شدند+فیلم

یک ویدیو منتشر شده است که دو فرد به تن پوشش و گریم سگ، در حال تردد در سطح شهر هستند. این ویدیو در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر درباره دستگیری دو فرد با پوشش و گریم سگ نما در باغ فیض اسلامشهر خبر داد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، اعلام کرد که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه، مطابق اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، دو جوان با پوشش و گریم سگ نما در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر تردد و حضور داشتند. به صورت فوری، واحد گشت انتظامی به محل حاضر شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

ماجرای گریم سگ نمای پسران اسلامشهر چه بود؟

در تحقیقات اولیه انجام شده توسط پلیس، مشخص شد که دو پسر جوان با انجام حرکات خلاف عادت و با پوشش و گریم سگ نما و نامناسب، در فضای عمومی تردد داشتند. با اقدامات انتظامی، هر دو نفر توسط پلیس امنیت عمومی تحت فرماندهی شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: متهمانی که دستگیر شده‌اند، در جریان بازجویی‌های پلیس ادعا کردند که دانشجویان رشته بازیگری و هنر هستند. آن‌ها اذعان کردند که برای ایفای نقش در تئاتر خیابانی، لباس‌های مورد نیاز را خریداری کرده بودند و از اقدام نامناسب خود در فضای عمومی پشیمانند.

انتشار فیلم دو جوان با گریم سگ در اسلامشهر طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید