14:16 , 1403/1/25
کد خبر: 000045188
بازدید: 2174
حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان لشکری کی واریز می شود؟

تاریخ جدید واریز حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد. بنابراین حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان لشکری کی واریز می شود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از باغستان نیوز، حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان لشکری کی واریز میشود؟

بر اساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز می شود. برای اطلاع از جزئیات اینکه حقوق فروردین بازنشستگان کشوری کی وارزی میشود؟ حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، سایت سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir با ما همراه باشید.

 زمان واریز حقوق فروردین بازنشستگان کشوری در ساال ۱۴۰۳

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، رضا فیضی نژاد با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بازنشستگان عزیز، اظهارداشت: در اجرای تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۳ هیات محترم وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته، و موظفین تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰درصد صادر شده است.

فیضی نژاد افزود: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان عزیز در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می شود که از روز سه شنبه ۲۱ فرودین‌ماه قابل مشاهده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور  تلاش می شود که این افزایش ۲۰درصد با حقوق فروردین ماه برای بازنشستگان پرداخت شود. 

به همین خاطر طبق اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری در سال ۱۴۰۳ با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز می شود.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد.

طبق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و دو، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

سایت سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir

سایت سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir همچون سال های گذشته سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir بوده که بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به آن و بی آنکه نیاز به مراجعه حضوری باشد، از طریق بخش (درگاه خدمات الکترونیکی) برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ و اطلاع از میزان افزایش حقوق بازنشستگی خود اقدام نمایند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید