13:54 , 1401/7/17
کد خبر: 000015714
بازدید: 1409
حرف ها و اشک های اکبر عبدی برای دانشجویان شریف+فیلم

اکبر عبدی، بازیگر صاحب نام سینمای ایران اخیرا در قالب یک ویدئو صحبت های تلخی در ارتباط با حوادث دانشگاه شریف مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا، وی در قالب این ویدئو با تسلیت بابت شرایط موجود اظهار کرد: یاد خاطره ای افتادم. به همراه یکی از دوستان هنرمند برای هفته فیلم قزاقستان رفتیم که در دانشگاه آنها هفت فیلم ما را برای دانشجویان ادبیات فارسی نمایش می دادند. وقتی در دانشگاه از من خواستند صحبت کنم گفتم زمانی از خدا می خواستم وارد دانشگاه شوم. خدا اگر بخواهد می شود و حالا نه تنها وارد دانشگاه شده ام بلکه در جایگاه استاد هم ایستاده ام.

وی گفت: به دلیل اینکه پدرم کارگر بود کرایه ماشین از نازی آباد تا دانشگاه 5.5 تومان بود و پدرم می گفت من تا دو تومان آن را می توانم بدهم. من هم نه اینکه شاگرد اول باشم اما گفتم اگر تلاش هم بکنم و قبول هم بشوم به آنجا نمی رسم و برای همین دیپلم فنی گرفتم چرا که پدرم هم تعمیرکار ماشین های نساجی بود.

این بازیگر سینما در ادامه با بغض اظهار کرد: مردم، پدر  و مادران عزیز و حتی دولت و آدمهای بزرگی که به جوانان درس می دهند و خط می دهند همه اینها زحمت می کشند و از پول بیت المال مصرف می شود و این جوان نخبه وارد دانشگاهی به اسم شریف می شود.

وی ادامه داد: من کاری به اینور  و آنور ندارم ولی حیف است بچه ای که با زحمت به اینجا رسانده ایم از ایران برود یا در ایران اذیت شود. آرزو می کنم این اتفاقات هرچه زودتر تمام شود.

عبدی در پایان گفت: آدمی نیستم که برای مردم ایران نسخه بپیچم  مردم ایران بسیار باهوش هستند و حکومت هم این را می داند. امیدوارم که این اتفاقات هیچ وقت در کشور من نیفتد ولی برای من شده آرزو؛ انشالله که همه به آرزویشان برسند.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید