21:10 , 1401/8/8
کد خبر: 000016296
بازدید: 1270
تکذیب خواندن سرود تیم ملی توسط محمد معتمدی/لبم به صحبت هم باز نمی شود چه رسد به آواز

محمد معتمدی با انتشار متنی خواندن سرود برای تیم ملی در جام جهانی 2022 را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا،در روزهای گذشته برخی رسانه ها اخباری از خواندن سرود تیم ملی توسط این خواننده منتشر کردند هرچند که به طور قطعی این خبر اعلام نشده بود و نام این خواننده بیشتر حالت گمانه زنی داشت.

حال یک روز پس از انتشار این خبر وی چنین موضوعی را تکذیب کرده و اظهار کرده احتمالا یکی از آهنگ های آلبوم جدید او را مد نظر دارند.

طبق آنچه از سوی برنا منتشر شده وی در این زمینه متنی منتشر کرده که به شرح ذیل است:

««امروز در خبرها مطلع شدم که بنده به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده‌ام. راستش از روزی که کشورم ناآرام شده، لبم به صحبت هم باز نمی‌شود چه رسد به آواز خواندن!

تمام فعالیت‌های حرفه‌ای‌ام را هم تعطیل کرده‌ام. فقط به خاطر اینکه دل و دماغ هیچ کاری را ندارم. البته نمی‌دانم منظور از خواننده رسمی تیم ملی یعنی چه! من تاکنون در هیچ نهاد و ارگانی نه رسمی بوده‌ام و نه قراردادی.

ولی حدسم این است که قطعه‌ای که چند ماه پیش و قبل از ناآرامی‌ها؛ به همت یکی از دوستان آهنگسازم تولید شده، از میان دیگر آثار تولید شده برای همراهی تیم ملی انتخاب شده است.

در این سال‌ها که جوانی‌ام را برای هنر و موسیقی گذاشتم فراز و نشیب‌های زیاد و کم‌لطفی‌های مختلف و متفاوتی دیدم اما اقرار می‌کنم، اینکه خواندن برای تیم ملی فوتبال کشورم جرم باشد، مرحله جدیدی از فرآیند تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران است که تا امروز قفل بود!

موسیقی…! عجب حرفه بدی…»

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید