09:12 , 1402/6/21
کد خبر: 000033147
بازدید: 1236
ترفند عجیب و غریب یک زن برای ندادن پولِ ساقی!

14 خرداد امسال زن میانسالی پیش پلیس رفت و از مردی به اتهام تجاوز، آدم ربایی و سرقت طلاهایش شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از ایران، در تاریخ ۱۴ خرداد امسال، یک زن میانسال به ایستگاه پلیس مراجعه کرد و اتهاماتی علیه یک مرد مطرح کرد.

این اتهامات شامل تجاوز، آدم ربایی و سرقت طلاها بود.

به گفته زن، وقوع حادثه به این صورت بود که او با خودروی خود، یک پژو مسافرکشی، در خیابان حرکت می‌کرد. در حین سفر، متوجه شد که یک مرد جوان کنار خودرویش ایستاده و خواستار کمک شده است. این مرد، که خود را به نام مسعود معرفی کرد، اعلام کرد که خودرویش خراب شده و مادرش به یک بیمارستان نیاز دارد. او از زن خواست تا توقف کند و مادرش را به بیمارستان برساند. زن هم با پذیرش درخواست مرد، مادر او را به خودروی خود انتقال داد.

اما اتفاقات ناخوشایندی زمانی رخ داد که مرد به دلیل تغییر مسیر خودرو توسط زن اعتراض کرد. او با استفاده از چاقو، زن را تهدید و سپس خودرو را متوقف کرد. سپس از زن طلاهایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان به زور سرقت کرد و به علاوه به زن تجاوز کرد.

همچنین، او ۱۰ میلیون تومان از حساب بانکی زن را نیز با تهدید به حساب خود انتقال داد. بعد از این اتفاقات، مرد به همراه مادرش فرار کردند.

با توجه به شکایت زن میانسال، انجام تحقیقات توسط بازپرس رضازاده شروع شد. او ابتدا شماره پلاک خودروی پژو را به تمامی واحدهای گشت اطلاع داد تا به دنبال خودرو بگردند. همچنین، دستور بررسی حساب بانکی زن داده شد تا هویت مرد متهم که ۱۰ میلیون تومان به حساب او واریز کرده بود، مشخص شود. دو روز پس از شکایت زن، خودروی او در جنوب تهران به صورت رها شده پیدا شد.

با انجام تحقیقات بیشتر، هویت مرد متهم مسعود با استعلام شماره حساب زنانه به دست آمد و او دستگیر شد. اما مسعود، در مقابل تیم تحقیقی، اتهامات زن را رد کرد و داستانی متفاوت را تعریف کرد. او ادعا کرد که او نه تنها این زن را ربوده و تجاوز نکرده بلکه او خواسته که به پسرش کمک کند تا مواد مخدری را به شهرستان ببرد.

به علاوه، او اظهار کرد که زن از او پرسیده بود که آیا او کسی را می‌شناسد که مواد مخدر بفروشد، و او برای کمک به زن از یکی از آشناهای خود حدود ۱۰ میلیون تومان مواد مخدر خریداری کرده و پول را به حساب خود واریز کرده بود.

وی گفت: تصور می‌کنم این زن تصمیم گرفته تا ۱۰ میلیون تومانی که بابت خرید شیشه به من داده را پس بگیرد و این سناریو را طراحی کرده است.

با توجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تصمیم به تحقیقات دوباره از سوی زن میانسال گرفت تا به اقدامات و اتفاقات دقیق‌تری پی ببرد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید