14:30 , 1402/9/1
کد خبر: 000036704
بازدید: 1295
بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

لیست بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 به گزارش خبرنگار سلامت ایونا، امروزه بسیاری از افراد به خاطر مصرف زیاد مواد غذایی چربی دار و سبک زندگی اشتباه به اضافه وزن مبتلا می شوند. نداشتن زمان کافی برای ورزش کردن سبب روی آوردن افراد به مصرف قرص های لاغری شده است. در ابتدا تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی به افرادی که مشکل اضافه وزن دارند، توصیه می شود. با انجام تمرینات ورزشی روزانه و منظم در کنار مصرف مواد غذایی چربی سوز، می توانید وزن خود را کاهش دهید. 

قرص های لاغری اصل و اورجینال نیز بر کاهش وزن تاثیر داشته و فقط با تجویز پزشک می توانید آنها را مصرف کنید. پزشک متخصص برای رفع چاقی شما قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت را معرفی کرده که عوارض بسیار کمی دارند. در این مقاله بهترین انواع قرص لاغری با مشخصات کامل توضیح داده می شود. 

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

انواع قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت

قرص های لاغری در داروخانه ها پرفروش ترین و پرمصرف ترین فرآورده های دارویی محسوب می شوند. سبک زندگی ناسالم موجب چاقی فرد شده و تناسب اندام او را برهم می زند، همچنین فرد چاق به بیماری های آزار دهنده نیز مبتلا می شود. افراد علاوه بر مصرف قرص های لاغری باید رژیم غذایی و ورزش مناسب داشته و سبک زندگی خود را اصلاح کنند. 

قرص لاغری عصاره گارسینیا کامبوجیا

این محصول محبوب از میوه کوچک و سبز رنگ گارسینیا کامبوجیا تهیه شده و مصرف آن اشتها را کم می کند. ترکیبات موجود در این میوه، آنزیم های تولید چربی را در بدن مهار کرده و سبب رها شدن سروتونین می شوند. تا به این لحظه عوارض جانبی جدی از این قرص لاغری گزارش نشده است. 

قرص اسلیم کوئیک

این قرص سوخت و ساز چربی ها در بدن را بالا برده و سبب کاهش اشتها می شود. با مصرف آن فرد غذای کمتری خورده و چربی بدن او کاهش می یابد. ترکیبات گیاهی موجود در این قرص شامل بذر کرفس، بذر شوید و چای سبز است. مزیت استفاده از این قرص لاغری، کاهش کلسترول و چربی خون بوده و احتمال بروز دیابت را کم تر می کند. 

قرص لاغری هزال

قرص هزال به دلیل گیاهی و طبیعی بودن در داروخانه پرفروش می باشد. مواد سازنده این قرص چربی سوز شامل اشق، بوره ارمنی، مرزنجوش، زیره سیاه، سداب، رازیانه و زنیان است. مصرف قرص لاغری هزال جذب قند خون را کاهش داده و برای مبتلایان به کبد چرب بسیار مفید است. 

اسلیم فول 

مواد تشکیل دهنده قرص اسلیم فول با سایر قرص های لاغری متفاوت است. بهترین دارو در زمینه لاغری و چربی سوزی بوده که برای کاهش اشتها در بدن، ساز و کار متفاوتی دارد. عناصر سازنده این قرص جلبک دریایی، ویتامین ب 6، کلسیم پیروات، کروم غذایی، پودر چای سبز و پودر سرکه سیب هستند. 

قرص لاغری هیدروکسی کات

یک دهه از عرضه این قرص به بازار می گذرد. این دارو برای لاغری در جهان محبوبیت فراوان دارد. چند عصاره گیاهی و کافئین از مواد تشکیل دهنده اصلی این قرص هستند که وزن فرد را کاهش می دهد. 

قرص لاغری فلوردو

این قرص با حداقل عوارض جزو بهترین داروهای لاغری در داروخانه است. انجدان، چای سبز طلایی، ختمی و توسه فلفلی از ترکیبات موجود در این دارو می باشد. قرص لاغری مورد نظر حاصل تجربه کارشناسان و متخصصان طب سنتی در طی چندین سال است. برای تاثیر بیشتر این قرص، آن را قبل از وعده های اصلی غذایی مصرف کنید. 

قرص لاغری دایان فیت

در تولید این قرص گیاهی از هیچ گونه افزودنی های غیرطبیعی و مواد شیمیایی استفاده نشده است. لاک مغسول، مرزنجوش، زنیان، بوره امنی، رازیانه، زیره سیاه و سداب از ترکیبات سازنده این دارو می باشد. قبل از ناهار و شام دو عدد از این قرص را برای کاهش اشتها مصرف کنید. 

قرص لاغری سی گل بوستان 

اخیرا ایت قرص در داروخانه ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است، قرصی کاملا گیاهی که توسط متخصصان طب سنتی از ترکیب 11 گیاه تولید شده است. برای مصرف این قرص قبل از هر وعده غذایی، آن را با زیره سیاه یا عرق کرفس چوبی مصرف نمایید. 

قرص لاغری چای سبز کام گرین 

این دارو برای کاهش سرطان، کاهش چربی و لاغری بسیار موثر است. چای سبز موجود در این قرص خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و مصرف آن برای لاغری مفید است. زنان شیرده و باردار، بیماران اسپاسمی و قلبی باید در خوردن این قرص احتیاط کنید. 

قرص لاغری کیمیاگر

این داروی لاغری توسط شرکت داروسازی کیمیاگر از موادی نظیر مرزنجوش، زنیان و زیره تولید شده است. مصرف دراز مدت آن موجب لاغری فرد می شود. 

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

قرص لاغری خیلی قوی بدون عوارض

اگر چربی های سرسخت و متابولیسم کندی دارید، برای کاهش وزن شما داروهای لاغری گیاهی خیلی قوی وجود دارد. مصرف قرص های گیاهی لاغری به جای ترکیبات مضر و داروهای شیمیایی، بسیار توصیه شده است. داروی لاغری گیاهی به شما در افزایش سطح انرژی، کاهش میل به غذا، افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی های سرسخت بسیار کمک خواهد کرد. قرص گیاهی لاغری موجب مختل شدن سیستم های بدن نشده و مواد سازنده آن صد در صد طبیعی هستند. 

انواع مختلف مکمل ها برای لاغری 

امروزه قرص های لاغری گیاهی متنوعی برای سرکوب اشتها و افزایش متابولیسم در داروخانه ها موجود است‌.  

چربی سوزهای ترموژنیک 

جزو محبوب ترین قرص های لاغری، چربی سوزهای ترموژنیک هستند. این نوع از داروها حرارت بدن را افزایش داده و سبب می شوند زمانی که غذایی میل می کنید، کالری بیشتری سوزانده شود. قرص های گیاهی لاغری ترموژنیک برای کاهش چربی بدن و چربی های سرسخت شکم بهترین هستند. 

داروهای سرکوب کننده اشتها

این نوع از قرص ها میل به غذا و اشتها را در شما کاهش داده و سبب می شوند به صورت روزانه غذای کم کالری مصرف کنید. با این قرص های سرکوب کننده اشتها میزان کالری دریافتی کاهش یافته و سریع تر لاغر می شوید. 

مسدودکننده های کربوهیدرات

با مصرف قرص های لاغری، جذب کربوهیدرات در بدن کاهش یافته و لاغر می شوید. برای کاهش چربی های اضافی و کاهش وزن، باید مصرف کربوهیدرات را کم کرد. 

ترکیبات بهترین قرص های گیاهی لاغری 

قرص های گیاهی لاغری از مواد طبیعی با فواید فراوان تولید شده اند. ترکیبات طبیعی موجود در این قرص های لاغری میزان چربی بدن را کاهش می دهند. ترکیبات محبوب سازنده قرص های گیاهی لاغری عبارتند از: عصاره چای سبز، کافئین، اسید لینولئیک مزدوج، عصاره گارسینیا کامبوجیا، عصاره دانه قهوه سبز، گلوکومانان و کتون تمشک

ویژگی های بهترین قرص لاغری 

  • احساس سیری را در فرد افزایش داده و تمایل به پرخوری را در او کاهش می دهد. 
  • جذب مواد مغذی مانند چربی خوراکی ها در بدن افراد کاهش می دهد و موجب کاهش کالری مصرفی نیز می شود‌ 
  • چربی سوزی در بدن افراد را سرعت می دهد. 
  • ترکیباتی برای سوزاندن کالری ها و افزایش سرعت متابولیسم دارد.
  • با متابولیسم سریع تر و اشتهای کم، وزن فرد را در کوتاه ترین زمان کاهش می دهد. 
  • بدون مواد نگهدارنده و شیرین کننده تولید شده است. 
  • اشتهای کاذب و تکثیر سلول های چربی را کاهش می دهد. 

بهترین قرص لاغری خارجی

افزایش وزن و چاقی مشکلات فراوانی را برای سلامتی ایجاد خواهند کرد. افراد چاق به بیماری های مفصلی، تنفسی، انواع سرطان ها، دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی مبتلا می شوند؛ علاوه بر آن اعتماد به نفس پایینی داشته و احتمال افسردگی در آنها زیاد است. 

ردوکسا نوتراکس یک مکمل لاغری قوی فوق العاده تضمینی در میان قرص های لاغری محسوب می شود. ترکیبات سازنده این قرص لاغری شامل پوسته میوه گارسینیا منگوستاتا، ایندیکوس و اسفرانتوس می باشد. 

عوارض قرص های لاغری 

قرص های لاغری مانند سایر مکمل ها دارای عوارض جانبی برای افراد هستند که عبارتند از:

  • استفراغ و حالت تهوع 
  • نفخ، کرامپ، رفلکس معده و سایر عوارض گوارشی
  • درد عضلانی در قسمت هایی مثل قوزک پا، ساق و ران 
  • سردرد های خفیف و شدید 

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

بهترین روش های کاهش وزن در کنار مصرف قرص های لاغری

  1. باید در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کرد و مواد غذایی کم شکر و کم چرب مصرف کنید‌. 
  2. برای افزایش متابولیسم و سوزانده شدن کالری، انجام تمرین های هوازی و فعالیت های ورزشی بسیار مفید است. 
  3. برای مصرف کالری کم باید تعداد و اندازه وعده های غذایی را کنترل کرد. 
  4. با خوردن صبحانه می توان در طول روز تمایل کمتری به خوردن مواد غذایی ناسالم داشته باشید‌. 
  5. نوشیدن آب کافی، میزان کالری مصرفی را کاهش داده و در فرد احساس سیری ایجاد می کند. 
  6. برای جلوگیری از پرخوری باید میزان استرس خود را کاهش دهید. 

سخن پایانی 

زمانی که تصمیم گرفتید از قرص های لاغری برای کاهش وزن خود استفاده کنید، باید قبل از مصرف تمام ترکیبات تشکیل دهنده آنها را بررسی نمایید. با ورزش و رژیم غذایی ایده‌آل و کم کالری می توانید سریع تر لاغر شوید. پزشک متخصص با توجه به شرایط بدنی شما بهترین نوع قرص لاغری که حداقل عوارض را داشته، تجویز خواهد کرد. مصرف قرص های لاغری به همراه برنامه ورزشی منظم سبب تسریع فرآیند کاهش وزن می شود. 

***هشدار--قبل از هر گونه استفاده از موارد بالا حتما با پزشک خود مشورت کنید***

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید