10:43 , 1403/1/30
کد خبر: 000045706
بازدید: 1181

کنایه تند به حامیان دولت؛

برای دلار ۲۰هزار تومانی و تورم ۳۰درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادید اما الان برای دلار 65 هزاری و تورم 45 درصدی توجیه می کنید!

روزنامه هم میهن نوشت: روزی برای دلار ۲۰هزار تومانی و تورم ۳۰درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند و حتی در سال۱۳۹۶ به خیابان آمدند و خود را نماینده گرسنگان جا می‌زدند؛ درحالی‌که شکم‌های برآمده آنان از فرط خوردن جای خالی نداشت. ولی روز دیگر دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵درصدی را هم نادیده می‌گیرند و‌ حتی توجیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از برترین ها، روزنامه هم میهن از رفتارهای دوگانه حامیان دولت رئیسی به شدت انتقاد کرده است.

این روزنامه افزوده است:

* آنان آن اندازه در دشمنی‌های شخصی و قدرت‌طلبی‌های مبتذل غرق بودند که حاضر شدند در دوره احمدی‌نژاد سیاست مثلاً تهاجمی پیش بگیرند و به رادیکال‌ترین شکل، حتی در نفی هولوکاست سمینار گذاشتند، ولی امروز حتی یکی از آنان نیست که نه از کودکان بی‌پناه غزه دفاع کند و نه از تمامیت ارضی ایران.

* کافی است نگاهی به مواضع حامیان دولت در موضوعات مشابه داخلی و اقتصادی در این دو دهه بیاندازیم تا ببینیم تا چه اندازه تحت سیطره منطق دوگانه قرار دارند. روزی برای دلار ۲۰هزار تومانی و تورم ۳۰درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند و حتی در سال۱۳۹۶ به خیابان آمدند و خود را نماینده گرسنگان جا می‌زدند؛ درحالی‌که شکم‌های برآمده آنان از فرط خوردن جای خالی نداشت. ولی روز دیگر دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵درصدی را هم نادیده می‌گیرند و‌ حتی توجیه می‌کنند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید