20:52 , 1402/6/27
کد خبر: 000033498
بازدید: 1280
بازداشت زورگیرهای مسلح در پل صدر تهران/ یک نفر فوت کرد

راننده موتورسیکلت به دلیل اصابت گلوله و جراحات شدیدی که به وی وارد شد، در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از دیده‌بان ایران، در تاریخ ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰، عوامل گشت موتورسوار کلانتری ۱۰۱ منطقه تجریش در بلوار کاوه گزارش زورگیری توسط سرنشینان یک موتورسیکلت را دریافت کردند. شهروندانی نیز درخواست کمک کرده و پلیس به محل حادثه فراخوانده شد.

سارقان در حالی که آگاهی داشتند که پلیس در محل حاضر است و تیر اخطار به سمت آن‌ها شلیک می‌شود، فرار کردند و ادامه دادن به فرار را انتخاب کردند.

بعد از حدود ۱۰ دقیقه تعقیب و گریز، پلیس به سرانجام رسید و در بالای پل شهید صدر، به تیراندازی به سمت سارقان پرداخت. این اقدام منجر به اصابت یکی از رانندگان موتورسیکلت و باعث از دست دادن کنترل موتورسیکلت و برخورد آن با گاردریل شد.

بعد از توقف موتورسیکلت و قبل از هرگونه اقدامی از سوی سارقان، پلیس ماموریت دستگیری آن‌ها را انجام داد و در جریان بازرسی، یک تبر، یک عدد افشانه و یک عدد شوکر پیدا کرد.

متاسفانه، راننده موتورسیکلت به دلیل اصابت گلوله و جراحات شدیدی که به وی وارد شد، در بیمارستان فوت کرد.

پس از وقوع این حادثه، متهم دستگیر شده و اعتراف کرد که در زورگیری دخترانه شرکت کرده و دارای نسبت فامیلی نزدیک با دیگر متهم بوده است.

هر دو متهم دارای سوابق متعدد در ارتکاب جرایم مختلف هستند، از جمله جرایم مرتبط با مواد مخدر، زورگیری، شرارت، کیف قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه، نزاع و درگیری، سرقت از داخل خودرو و غیره.

سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که پرونده مربوط به این حادثه در حال تشکیل است و تحقیقات جاری جهت شناسایی دیگر جرایم این متهمان در دستور کار قرار دارد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید