08:46 , 1402/7/25
کد خبر: 000034836
بازدید: 1499
بازداشت باغبان داریوش مهرجویی/ باغبان قاتل است؟

یک منبع آگاه، هنگام اشاره به دستگیری چند مظنون در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، اعلام کرد که باغبان این خانواده نیز دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، اعتماد نوشت: یک منبع آگاه ضمن اشاره به دستگیری چند متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، از دستگیری باغبان این خانواده خبر داد.

گفت‌وگوی منتشر نشده از وحیده محمدی‌فر

این رسانه همچنین بخشی از گفت‌وگویی منتشر نشده از وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) را منتشر کرده که مرحوم محمدی‌فر در آن، اشاره مهمی هم به ماجرای باغبان داشته است. 

محمدی‌فر گفته: قبلا خودمان «باغبانی» داشتیم که از ما سرقت کرد. بعداً متوجه شدیم که هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. با توجه به اینکه برادر او دزد و همدستش هم بود به ما اطلاع دادند که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند چرا باید خیلی راحت برای خودش آزاد باشد. ما اینجا از دست این افراد خیلی مصیبت کشیدیم، اما در مورد سنتور و یک‌سری وسایلی که فقط یک هنرمند ارزش آن را می‌تواند درک کند، باید گفت که به سرقت رفته و سرقت هم کار خودی بوده است. البته وکیل‌مان آقای سروری پیگیر آن است، اما قرار شده ما به طرف نگوییم تا از او بازجویی کنند.

بیشتر بخوانید: 

سرنخ‌های جدید از قتل مهرجویی و همسرش

ابعاد جدید پرونده قتل داریوش مهرجویی برملا می‌شود

علت مرگ داریوش مهرجویی و همسرش چه بود؟

برخورد چوب با سر داریوش مهرجویی

در تازه‌ترین گزارشی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس به شکل ویدیویی از ویلای شخصی مرحوم مهرجویی در زیبادشت استان البرز تهیه کرده، جزییاتی بیشتر از این جنایت اعلام شده است. در این گزارش، حمید هداوند، رییس پلیس استان البرز اعلام کرد که آثار «ضرباتی از برخورد چوب با سر مرحوم مهرجویی» وجود دارد. موضوعی که نشان می‌دهد علاوه بر اصابت جسم تیز، قاتل یا قاتلان ضرباتی را نیز با چوب به این کارگردان سینمای کشورمان وارد کرده‌اند.

همچنین سردار محمد قنبری، رییس پلیس آگاهی فراجا هم با حضور در محل وقوع جنایت گزارشی از نتایج تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی را که حدود ۳۰ نفر از آنان رسیدگی به موضوع را عهده‌دار شده‌اند، شرح داد و گفت: «کل همکاران من در پلیس آگاهی تلاش‌شان بر این است که هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسند و قاتل یا قاتلان را شناسایی و دستگیر کنند.»

قنبری با بیان اینکه «آثار از خود دست مقتول وجود دارد که احتمالا برای قاتل است.» گفت: «هیچ تخریبی روی در ورودی ساختمان و همچنین ویلا صورت نگرفته است که این نشان می‌دهد کسی با زور وارد نشده است.»

رییس پلیس آگاهی فراجا در ادامه با حضور در قسمت هال ساختمان محل قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر گفت: «درگیری اولیه در این قسمت از ساختمان و مرحوم مهرجویی به صورت دمر بر روی زمین افتاده است.» همچنین بر اساس شواهد به دست آمده ما احتمال می‌دهیم که «خانم از این قسمت (هال) فرار کرده و وارد اتاق خواب شده است، آثار این‌جور نشان می‌دهد و در نهایت جسد همسر مرحوم مهرجویی نیز در اتاق خواب و مقابل تخت افتاده است.»

دختر داریوش مهرجویی پلیس را خبر کرد

قنبری زمان اعلام وقوع این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: «این حادثه از سوی دختر مرحوم به پلیس اطلاع داده شد. او حوالی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از خانه خارج و گویا به یک گالری رفته بود و وقتی به خانه بازگشته با چنین صحنه‌ای مواجه شده است.»

تصاویری که از داخل خانه داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شده، نشان‌دهنده به‌هم‌ریختگی خانه و جست‌وجو در مدارک و اشیا داخل آن است. موضوعی که رییس پلیس آگاهی فراجا درباره آن اینطور گفت: «به نظر می‌رسد که به دنبال پول و مدارک بودند اما اینکه چیزی بردند یا نه تا حالا آماری به ما ندادند و دختر ایشان چیزی در مورد سرقت به ما اعلام نکردند.»

او همچنین درباره اینکه رسیدگی به این پرونده چه زمانی به نتیجه خواهد رسید نیز گفت: «اعلام زمان رسیدگی به نتیجه در تحقیقات پلیسی و جنایی به‌ گونه‌ای نیست که بتوان زمان دقیق برای آن اعلام کرد. اما کارآگاهان ما عزم خود را جزم کردند و با تمام توان علمی و آزمایشگاهی خود درحال رسیدگی به این پرونده هستند. ما منتظر نتایج تجزیه و تحلیل‌های آزمایشگاهی هستیم و تا زمانی که اینها به دست نیاید نمی‌توان زمانی را اعلام کرد.»

منبع: اعتماد

 

    برچسب ها :

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید