17:03 , 1401/9/14
کد خبر: 000016979
بازدید: 1291
بارش برف تهران تا کی ادامه دارد؟

اداره هواشناسی استان تهران از ادامه بارش برف و باران در این استان تا صبح فردا خبر داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، بنا بر اعلام این مرکز وضعیت جوی تهران تا اوایل صبح روز سه شنبه (15 آذر) با بارش برف و باران همراه است و پس از آن برای این شهر افزایش دما پیش بینی می شود.

بر این اساس در روزهای 14 و اوایل روز 15 آذر ماه فعالیت سامانه های بارشی در پایتخت ادامه دارد و آسمان ابری و نیمه ابری خواهد بود و در برخی ساعات همراه با بارش و در برخی مناطق همراه با برف خواهد بود.

اما از روز سه شنبه(15 آذر) به تدریج با خروج سامانه بارشی از میزان ابرها کاسته خواهد شد و در برخی نقاط پرتردد شهری شاهد افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

البته با توجه به شرایط جوی و ماندگاری هوای سرد در مناطق شمالی استان تهران و جاده های کوهستانی تا آخر هفته یخبندان پیش بینی شده است.

همچنین از روز سه شنبه تا جمعه به تدریج دمای بیشینه هوا با افزایش نسبی مواجه شده می شود.

همچنین طبق آنچه اعلام شده در 24 ساعت گذشته ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه پایتخت بوده است.

بنا بر آنچه از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام شده آسمان پایتخت فردا (۱۵ آذر) قسمتی ابری بوده و به‌تدریج با کاهش ابر و گاهی وزش باد همراه می شود. دمای فردای تهران حداقل ۳ و حداکثر ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و روز چهارشنبه (۱۶ آذر) نیز هوا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی شده است و حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد برای روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید