11:30 , 1401/8/1
کد خبر: 000016121
بازدید: 1286
انسیه خزعلی: همه بازداشت شده های زیر 18 سال آزاد شدند/ درباره گشت ارشاد جلسات متعددی داشته ایم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آزادی تمام بازداشت شده های زیر 18 سال وقایع اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، انسیه خزعلی با بیان اینکه طبق گزارش هایی که دریافت کرده دیگر زندانی زیر 18 سال در زندان ها نداریم، توضیحاتی نیز درباره گشت امنیت اخلاقی یا همان گشت ارشاد ارائه کرده و اظهار کرد:  تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و مذاکراتی درحال انجام است اما با توجه به اینکه موضوع هنوز نهایی نشده نمی توانم در این زمینه توضیح بیشتری ارائه کنم.

طبق آنچه برنا منتشر کرده، وی همچنین از برگزاری جلساتی میان دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: این جلسات در مجلس برگزار شده و در رابطه با این دسته جلسات اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت لایحه ای در این زمینه خواهد داشت، توضیح داد: این موضوع یا باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود یا توافقاتی صورت گیرد تا مجلس به آن بپردازد.

خزعلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر آماری از تعداد زنان بازداشت شده در حوادث اخیر، گفت: جمع زیادی از زنان بازداشت شده آزاد شده اند، آنهایی که قصورشان کمتر بوده طی این مدت آزاد شده اند و افرادی که جزو مقصران اصلی بوده یا سابقه داشته اند در زندان هستند.

وی همچنین به بازدیدی که اخیرا از زندان زنان داشته یاد کرد و افزود: با زنانی که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند صحبت هایی داشتم و در خصوص مشکلات برخی زنان قول پیگیری دادیم و معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز برای تسهیل آزادی برخی زندانیان زن پیشنهاداتی را به سازمان زندان ها ارائه کرده است.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید