09:49 , 1403/1/21
کد خبر: 000044883
بازدید: 3205
افزایش کرایه اسنپ در سال ۱۴۰۳ صحت دارد؟

آیا واقعا افزایش کرایه های اسپ صحت دارد؟ برای بسیاری از رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ که این روزها برخی از آنان در اعتصاب به سر می برند، خبر افزایش کرایه اسنپ ۱۴۰۳ خوشحالشان می سازد.

آیا افزایش کرایه اسنپ در سال ۱۴۰۳ صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از باغستان نیوز، تا این لحظه هیچ اطلاعیه ای از شرکت اسنپ مبنی برای افزای کرایه ها در سال ۱۴۰۳ صادر نشده است و اگر خبر موثقی باشد خود شرکت در یک اطلاعیه به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

ناگفته نماند که مهدی چمران رییس شورای شهر تهران پیشتر گفته بود در ابتدای سال به هیچ عنوان نباید اضافه نرخ دریافت شود و اگر اینگونه باشد تخلف صورت گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه  موضوع تعیین نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی برای سال ۱۴۰۳ بررسی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، هنوز فرصت برای تصویب داریم.

برخی از رانندگان اسنپ این روزها به علت پایین بودن کرایه ها در سال جدید دست به اعتصاب زده اند و می خواهند با این کار، اعتراضشان را نسبت به پایین بودن کرایه اسنپ نشان دهند.

اینکه چرا هنوز شرکت اسنپ موضعی درباره این اعتصابات نگرفته است جای سوال است و چرا هیچ واکنش یا اقدامی نمی کند.

خلصه کلام این است که رانندگان اسنپ برای بهبود وضعیت معیشت خود، خواهان افزایش کرایه ها در سال جدید هستند و امید می رود این شرکت تاکسی اینترنتی برای این درخواست ها ترتیب اثری بدهد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید