10:07 , 1403/2/1
کد خبر: 000045828
بازدید: 1188
استایل مشکی فاطمه معتمد آریا با همسر و پسرش+ عکس

فاطمه معتمد آریا متولد ۷ آبان ۱۳۴۰است. او را در خانواده و اهالی سینما به اسم سیمین نیز می شناسند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا به نقل از منیبان، فاطمه معتمد آریا متولد ۷ آبان ۱۳۴۰است. او را در خانواده و اهالی سینما به اسم سیمین نیز می شناسند. پدرش فرمانده ایستگاه آتشنشانی محله دزاشیب شمیران بود. به گفته خودش او یک فرمانده درجه یک و یک مرد منظم و قدرتمند و در عین حال بسیار مهربان و عاطفی بود.

فاطمه معتمد آریا فارغ التحصیل دانشسرای هنری تهران قبل از انقلاب است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ با شرکت در کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان عروسک گردان آغاز کرد.

شروع فعالیت فاطمه معتمدآریا در تلویزیون مربوط به عروسک گردانی مجموعه مدرسه موش ها در سال ۱۳۶۰ می شود. همچنین او با اجرای نمایش های عروسکی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دنیای تئاتر وارد شد.

فاطمه معتمد آریا در سال ۱۳۶۲ با سریال محله برو بیا وارد  قاب تلویزیون شد و زمانی که ۲۴ ساله بود با فیلم جدال تجربه سنیمایی خود را بدست آورد.

فاطمه معتمد آریا در سال ۱۳۷۳ با  فیلم کلاه قرمزی و پسر خاله در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی به شهرت رسید.

استایل مشکی فاطمه معتمد آریا با همسر و پسرش+ عکس

فاطمه معتمد آریا حدود سال ۱۳۶۰ زندگی مشترکش را با احمد حامد بازیگر و تهیه کننده آغاز کرد. او از جمله بازیگران زنی است که خودش پیشنهاد ازدواج به همسرش داده است.

او درباره نحوه آشنایی با همسرش می گوید: من با همسرم در منزل یکی از دوستانم آشنا شدم. آن زمان آقای احمد حامد تازه از سوئد بازگشته بود و من او را برای اولین بار می دیدم.

این آشنایی تا دو ماه ادامه داشت تا اینکه من به احمد گفتم با من ازدواج میکنی؟ اما او در جوابم گفت: من باید برگردم سوئد.

من گفتم بیا یک سال با هم زندگی کنیم اگر نتوانستیم جدا می شویم و تو برگرد سوئد. ما با هم نزد پدرم رفتیم و با همه سنگ اندازی ها و مشکلات با هم ازدواج کردیم و الان نزدیک به سه دهه است که کنار هم زندگی خوبی داریم.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید