06:01 , 1401/2/17
کد خبر: 000005872
بازدید: 1261
ایرانی لایق بهترین هاست

دکتر مهدی کریمی تفرشی- رئیس هیات مدیره صنایع غذایی گلها

خوشبختانه در سالهای اخیر از رشد خوبی در این زمینه برخوردار بوده ایم. با افزایش سطح دانش و فناوری و حضور در نمایشگاه های بین المللی و درک درست از فناوریهای روز دنیا بی تردید قدم های موثرتری برداشته خواهد شد. همچنین با پیوستن ایران به سازمان جهانی بسته بندی (WPO) افق روشنی به روی صنعت بسته بندی کشور گشوده شده که باید از این فرصت به نحو شایسته ای بهره گیری شود.

صنایع غذایی گلها بویژه در سالهای اخیر حرکت رو به رشدی را در زمینه توسعه فناوری و به روز نمودن بسته بندی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و خواست و نیاز مشتریان همگام با پیشرفت تکنولوژی انجام داده و توانسته پاسخگوی سلایق و خواست مصرف کنندگان فهیم و هوشمند خود باشد و به این ترتیب با رشد ارزش افزوده توانسته حضور موفق خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت نماید.

هدف و خط مشی اصلی صنایع غذایی گلها حرکت رو به جلو در مسیر فناوری تولید، ارتقاء بسته بندی و خواست مشتریان جهت جلب رضایت مصرف کنندگان است. به ویژه با توسعه وسایل ارتباط جمعی سطح آگاهی مصرف کنندگان بالا رفته و احترام به سلایق و خواست مشتریان همواره در اولویت برنامه های ما بوده است. توسعه صادرات و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از دیگر برنامه های آتی این مجموعه می باشد.

صنایع غذایی گلها از پیشگامان عرضه محصولات با بسته بندی گریندر یا درب آسیابی در ایران است و با هدف ایجاد اطمینان خاطر در مصرف کننده در خصوص خلوص بالای محصولات و حفظ عطر، طعم و کیفیت بالای ادویه جات و چاشنی های غذایی و در عین حال عرضه بسته بندی با طراحی نوین و مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه تولید و عرضه این نوع محصولات گام برداشته و علیرغم مشکلاتی که تحریمها و چالش های تامین مواداولیه برای تولیدکنندگان ایجاد کرده تلاش نموده که همچنان در زمینه حفظ کیفیت بالای محصولات اهتمامی ویژه ورزد و رضایت مصرف کنندگان عزیز را سرلوحه کار خود قرار دهد. چرا که همواره بر این اعتقاد استوار است که ایرانی لایق بهترین هاست.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید