16:39 , 1401/12/27
کد خبر: 000022083
بازدید: 1242
74هزار حمله سایبری به سامانه فروش یکپارچه خودرو/ تمدید مهلت ثبت نام

سخنگوی وزارت صمت از وقوع 74 هزار حمله سایبری به سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از ابتدای فعالیت آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، امید قالیباف این حملات را از جمله دلایل کندی این سامانه در طول مدت فعالیتش برشمرد و در عین حال از تمدید مهلت ثبت نام در این سامانه تا 29 اسفند خبر داد.

وی امروز (شنبه، 27 اسفند) در نشستی خبری اظهار کرد: تنها طی 24 ساعت گذشته بیش از 55 هزار حمله به این سامانه را شاهد بوده ایم که برخی از این حملات بسیار جدی بوده اند.

قالیباف افزود: بر این اساس مهلت ثبت نام در این سامانه برای 24 ساعت دیگر و حداقل تا 29 اسفند تمدید شده و قول می دهیم این زمان بندی به گونه ای باشد که تمام افرادی که مبالغ مربوطه را به حساب وکالتی خود واریز کرده اند حتما موفق به ثبت نام شوند.

بیشتر بخوانید:

اختلال دوباره در سامانه ثبت نام خودرو/ تکلیف مردم چه می شود؟

افزایش بیش از 10 میلیونی قیمت انواع خودرو در آخرین روزهای سال

وی همچنین از مراجعه 50 میلیون نفر به سامانه فروش یکپارچه خودرو خبر داد و گفت: این سامانه در نهایت برای مراجعه روزی 900 هزار نفر طراحی شده و تا امروز نیز حدود 360 هزار نفر موفق به ثبت نام در این سامانه شده اند.

سخنگوی وزارت صمت از ارائه 51 مدل خودرو به 900 هزار نفر در قالب این طرح خبر داد و گفت: در پایان فصل بهار نیز بار دیگر برای خودروهایی که درخواست کمتری برای آنها بوده یک مرحله دیگر فروش فوق العاده برگزار خواهد شد و به این ترتیب افرادی که موفق به ثبت نام در این مرحله نشدند می توانند خرداد ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید