11:47 , 1401/12/11
کد خبر: 000021186
بازدید: 1465
یارانه عید زودتر واریز می شود؟

یارانه اسفند ماه نیز مطابق معمول ماه های قبل در موعد مقرر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی  ایونا، با توجه به نزدیک شدن به سال نوی شمسی و تعطیلات نوروز برای بسیاری افراد این سئوال ایجاد می شود که آیا ممکن است مانند حقوق برخی ادارات که معمولا اسفند ماه کمی زودتر واریز می شود یارانه اسفند ماه نیز در موعدی قبل از موعد مقرر واریز شود؟

یارانه اسفند 1401 کی واریز می شود؟

بطور معمول و مرسوم یارانه ها در تاریخ 20 تا 22 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که برای ماه جاری نیز به نظر می رسد شرایط به همین شکل باشد.

تاکنون از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها اظهار نظری درباره پرداخت زودهنگام یارانه اسفند ماه منتشر نشده است.

حال نیز باتوجه به اینکه کمتر از 10 روز به زمان واریز یارانه ها باقی مانده و تاکنون نیز توضیحی درباره واریز زودهنگام آن داده نشده به نظر می آید یارانه اسفند هم طبق روال ماه های قبل در تاریخ 20 تا 22 اسفند ماه واریز شود.

بیشتر بخوانید:

توضیح پلیس درباره برخورد خشن با مادر دانش آموز تهرانسری+ فیلم

انتقاد تند صداوسیما از آهنگ شروین حاجی‌پور+ فیلم

یارانه چه کسانی حذف می شود؟

اما نکته دیگر آنکه واریز یارانه های بهمن ماه انتقاداتی به همراه داشت و برخی افراد از حذف یکباره یارانه خود خبر داده و عده ای عنوان کرده بودند ممکن است این یارانه به دلیل خرید ارز با کارت ملی حذف شده باشد البته بعدها برخی رسانه ها از جمله تجارت نیوز چنین اعلام کردند که پیگیری های آنها گویای آن است که یارانه هیچ خانواری حذف نشده و دلیل واریز نشدن یارانه برخی خانواده ها مشکل سیستم بانکی بوده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید