09:02 , 1401/12/3
کد خبر: 000020724
بازدید: 1554
کنسرت سخت و بغض دار گرشا رضایی در جشنواره فجر+فیلم

شب های گذشته کنسرت گرشا رضایی در حالی در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد که دو ساعت پیش از این اجرا به وی خبری درباره سکته پدرش که در بیمارستان بستری بود، دادند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر (دوشنبه، 1 اسفند) در حالی برگزار شد که یکی از اجراهای این شب مربوط به گرشا رضایی خواننده پاپ کشور بود.

اما حدود دو ساعت پیش از این اجرا به خواننده کنسرت خبرداده می شود که پدرش که در بیمارستان بستری است دچار سکته مغزی شده است اما وی با این وجود روی صحنه رفت و تا انتهای این کنسرت با بغض به اجرا پرداخت.

وی در بخشی از این کنسرت با اعلام این خبر به مخاطبان خود گفت: مادرم را هم از دست داده ام اما مادرم همیشه می گفت این کار به درد تو نمی خورد. از شما می خواهم قدر پدر و مادرهایتان را بدانید چراکه وقتی از دست بروند غم آن تا ابد با شما می ماند.

پس از این صحبت ها تماشاگران نیز به همدردی با او پرداختند اما خواننده سعی کرد برای تغییر فضای حاکم آهنگ های بعدی را از قطعات شادتر انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

زلزله 5.5 ریشتری در درز استان فارس

رضایی در بخش آخر این کنسرت نیز قطعه عکس های آخر را اجرا کرد که در آن عکس هنرمندانی که در دوره کرونا جان باختند به همراه مادرش که او نیز در همین دوره فوت کرده روی مانیتور سالن به نمایش درآمد.

وی همچنین در این کنسرت اعلام کرد هفته آینده قطعه جدید او با نام "دریا" منتشر خواهد شد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید