12:33 , 1401/6/22
کد خبر: 000015277
بازدید: 1253
کل کل احمدی نژادی ها با منتجب نیا

انتقاداتی که از سوی رسول منتجب نیا منتشر شده بود موجب شد رسانه محمود احمدی نژاد پاسخی تند منتشر کرده و احمدی نژاد را محبوب ترین شخصیت سیاسی حال حاضر ایران بداند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، برخی رسانه ها صحبت هایی منتسب به رسول منتجب نیا منتشر کرده و در قالب آن به نقد جدی محمود احمدی نژاد پرداختند.

در اظهارات منتجب نیا آمده بود: احمدی نژاد تبدیل به یک اپوزیسیون نظام شده و خود او می داند که دیگر رئیس جمهور نمی شود و به همین دلیل می خواهد قهرمان باشد.

وی روی کار آوردن او را گناهی بزرگ از سوی مسئولان نظام برشمرده و گفته بود: چرا با او برخورد نمی کنید؟
منتجب نیا در عین حال به وقایع سال 88 اشاره و اظهار کرده بود: در راس فتنه 88 احمدی نژاد مباشر بوده و تمام سرمایه های ملی و مذهبی ما را درو کرد.

اما پس از صحبت های منتجب نیا، رسانه احمدی نژاد نسبت به آن واکنش نشان داده و در قالب مطلبی با لحن تند به پاسخگویی به اظهارات این سیاستمدار اصلاح طلب پرداخت.

کانال تلگرامی دولت بهار در این باره نوشته است: «جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!

به گواهی تمام نظرسنجی‌ها، دکتر محمود احمدی‌نژاد یک دهه پس از خروج از قدرت و لجن‌پراکنی چپ و راست، محبوب‌ترین شخصیت سیاسی حال حاضر ایران است و
عصبانیت ورشکستگان سیاسی از این محبوبیت بی‌نظیر قابل درک است.
کاش شیخ منتجب‌نیا که مدعی اصلاحگری است، مرد بود و یکبار برای همیشه از حق انتخاب مردم دفاع می‌کرد؛ رییس جمهور قلبها یک طرف، همه مدعیان چپ و راست یک طرف!»


           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید