12:43 , 1402/1/12
کد خبر: 000022561
بازدید: 2099
پیمان معادی ترنس است/فیلمی که حاشیه ساز شد

پیمان معادی با بازی در نقش منوچهر در فیلم برادران لیلا حاشیه ساز و بسیار بحث‌برانگیز شد. برخی کاربران ادعا کردند که او نقش یک ترنس را بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا، پیمان معادی، بازیگر ایرانی زاده آمریکاست. این بازیگر با نقش آفرینی در فیلم جدایی نادر از سیمین و درباره الی در میان مردم شناخته شد.

پیمان معادی فارغ التحصیل رشته متالوژی از دانشگاه آزاد است که در سال 87 و برای اولین به عنوان بازیگر مقابل دوربین قرار گرفت. این بازیگر در فیلم سینمایی درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی این عرصه را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

یک ترنس در فیلم برادران لیلا

پیمان معادی در فیلم برادران لیلا که ساخته سعید روستایی است نقش منوچهر، برادر لیلا را بازی می کند. برخی کاربران فضای مجازی بر این باورند که پیمان معادی در فیل برادران لیلا نقش یک ترنس را بازی می کند.

از دیگر بازیگران فیلم برادران لیلا می توان به سعید پورصمیمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، محمد علی‌محمدی، نیره فراهانی و مهدی حسینی نیا اشاره کرد.

این فیلم در ۲۵ مه ۲۰۲۲ در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و برنده جایزه فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (بخش غیراصلی) شد.

بیشتر بخوانید:

ببینید/ خوانندگی ژاله صامتی در برنامه "طناز"

توئیت جنجالی مهناز افشار درباره ایرج طهماسب و نظر سینا ولی الله

صحبت های جنجالی مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیتش+فیلم

ببینید/ هجوم مردم برای گرفتن عکس با رضا گلزار!

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید