10:00 , 1401/10/24
کد خبر: 000018688
بازدید: 1646
پدر کیان پیرفلک این روزها کجاست؟

با گذشت 59 روز، پدر کیان پیرفلک همچنان در بیمارستان بستری است و به دلیل جراحات وارده نه تنها قادر به ایستادن و راه رفتن نیست بلکه حتی امکان نشستن هم ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی دو ماه گذشته اخبار متعددی درباره وضعیت پدر کیان پیر فلک منتشر شده و اخیرا نیز عمومی کیان با انتشار مطلبی در فضای مجازی به تشریح آخرین وضعیت او پرداخته است.

عمومی کیان درباره وضعیت پدر وی چنین نوشته که با گذشت 59 روز همچنان امکان مرخص شدن ندارد و حتی اگر ترخیص هم شود در منزل نیاز به مراقبت های بیمارستانی خواهد داشت.

در متنی که از سوی مهرداد پیرفلک (عموی کیان) منتشر شده، آمده است: « دوستانی که جویای احوال میثم پیرفلک هستن باید عرض کنم که ایشون هنوز در بیمارستان بستری هستن و امروز پنجاه و هشت روز است که بستری است. با تلاش و پیگیری و همدلی پرسنل بیمارستان حال عمومی ایشون از نظر علائم حیاتی مساعد است لازم می دانم از تک تک پرسنل بیمارستان مدیریت و معاونت سوپروایزر پزشکان پرستاران بهیاران خدماتیها و کلنیک زخم و و تمام مجموعه بیمارستان که خالصانه و دلسوزانه میثم را تیمار می کنند تشکر و قدردانی نمایم .

بیشتر بخوانید:

پدر کیان با خبر شد/ واکنش پدر کیان از شنیدن خبر کشته شدن فرزندش

آخرین وضعیت پدر کیان پیر فلک/ استوری عموی کیان چه بود؟

اما متأسفانه آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع وارد شده و قادر به راه ،رفتن ایستادن و حتی نشستن هم نیست و در صورت مرخص شدن از بیمارستان نیز باید مدت چندین ماه زیر نظر بیمارستان به صورت هوم کر مراقبت شود تا زخمهای عمده و شدید ایشان و هم چنین درمانهای مربوط به شکم لگن کمر و زخم های پهلوی راست و چپ و فیزیوتراپی و کاردمانی را انجام بدهد امیدواریم با دعای شما عزیزان حال میثم بهتر گردد.»

به گزارش ایونا، کیان پیرفلک کودک 9 ساله ای است که در جریان حوادث اخیر کشور در شهر ایذه هدف شلیک گلوله تروریست ها قرار گرفته و جان باخت.

بیشتر بخوانید:

انتقال پدر کیان پیرفلک به بخش مراقبت های ویژه/ آخرین وضعیت میثم پیرفلک

بازداشت 61 نفر در ارتباط با حوادث ایذه؛ شهری که کیان پیرفلک در آن شهید شد

پدر کیان پیرفلک درگذشته است؟

ماجرای درخواست یخ برای پیکر کیان پیرفلک/ اظهارات پدربزرگ کیان درباره ربودن پیکر وی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید