09:18 , 1401/4/12
کد خبر: 000014085
بازدید: 12016
پایان داستان یاغی واقعا لو رفته است؟

سریال "یاغی" به کارگردانی محمد کارت از جمله آثار در حال نمایش از شبکه نمایش خانگی است که ادعا می شود پایان آن لو رفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، در سال‌های اخیر سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند از مخاطبان زیادی برخوردار شده‌اند و این روزها یکی از سریال‌های پر مخاطب درحال پخش سریال "یاغی" است.

قسمت جدید این سریال که تاکنون هشت قسمت آن پخش شده، ساعت 8 صبح هر پنجشنبه از طریق فیلیمو منتشر می‌شود.

داستان سریال"یاغی"

این سریال که طی هفته‌های اخیر علاقمندان و در عین حال منتقدان متعددی داشته، برگرفته از رمانی به نام "سالتو" است.سالتو داستان نوجوانی جنوب شهری و کشتی‌گیر به نام سیاوش است که در کنار نبوغی که دارد از درگیر شدن با آدمها لذت می‌برد. او بعد از چند جلسه تمرین با پدرش، کشتی را به شکل خودجوش آموخته و به دلیل استعدادی که دارد دو فرد هم محلی به نام‌های سیا و نادر تلاش دارند از او یک قهرمان بسازند.

در سالتو می خوانیم که چطور یک نوجوان که در زندگی خود همواره با فقر دست و پنجه نرم کرده، برای تغییر شرایط تلاش می‌کند و بر اثر تلقین افراد نادرست مصمم می‌شود از طریق همین استعداد خدادادی راه صد ساله را یک شبه طی کند.

در واقع نوجوانی را می بینیم که درگیر شدن با ظواهر زندگی موجب می شود به تدریج شخصیتی متفاوت پیدا کند و به نوعی بی‌رحمی مبتلا شود.

در این داستان نادر و سیا اعضای یک باند حرفه ای مواد مخدر هستند و سیاوش که پیشتر هم تجربه فروش موادمخدر را داشته برای آنها گزینه ای جذاب است.

آنچه اشاره شد خلاصه ای از رمان سالتو است که یاغی از روی آن ساخته شده و در آن اسامی شخصیت های اصلی داستان تغییر کرده است.

لو رفتن داستان یاغی

اما با توجه به اقتباس صورت گرفته و اینکه مشخص شده این سریال بر اساس سالتو ساخته شده عده ای میگویند با توجه به داستان سالتو پایان غصه یاغی نیز لو می رود هرچند که در قسمت های اخیر این سریال گویی کارگردان فکری هم برای رفع این معضل کرده و در بخش هایی ماجرای یاغی با آنچه در سالتو اتفاق افتاده متفاوت می شود.

بازیگران سریال یاغی

در این سریال علاوه بر علی شادمان که بازی او با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده، پارسا پیروزفر، طنازطباطبایی، امیرجعفری، نیکی کریمی و فرهاد اصلانی نیز حضور دارند.

همچنین آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و در کنار آنها هادی دیباجی هم در این سریال به عنوان بازیگر جدید به ایفای نقش پرداخته است.

از نکات جالب این سریال این است که در آن آبان عسکری که در دنیای واقعی همسر کارگردان است هم جلوی دوربین رفته و با شخصیت عاطی به ایفای نقش پرداخته است. البته او پیش از این نیز بازی در آثار دیگری را تجربه کرده است.

کارگردان یاغی

کارگردانی این سریال را نیز محمد کارت به عهده داشته که پیش از این فیلم سینمایی "شنای پروانه" را در کارنامه داشته و در سالهای قبل از آن نیز در سینمای مستند آثار پرمخاطبی را کارگردانی کرده است.

درخواست کارگردان یاغی از مردم

اما ازدیگر اتفاقات پیرامون این سریال می توان به درخواست کارگردان آن از مردم اشاره کرد. محمد کارت چندی پیش در قالب یک پست اینستاگرامی از مردم خواست تا این سریال را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنند تا درآمد حاصل از این چرخه منجر به رونق این صنعت شود.

متن پست اینستاگرامی کارت از این قرار است:

«سلام؛ عرض ادب و احترام

کوچکِ شما به نمایندگی از گروه سازنده «یاغی» می‌خواهم از قلب پر مهرتان قدردانی کنم که این محصول و تحفه‌ درویشِ ما را با استقبال گسترده و نگاه مهربانتان دنبال می‌کنید.

واقعیت این است که بزرگترین نعمت برای ما همین گره خوردنِ زُلف عزیزِ شما به زُلف «یاغی‌ِ» ماست. همگی با جَلای قلبمان تلاش کردیم به فکر و هوش و وقتِ شما احترام بگذاریم و بی منت با جان و تمامِ باورمان «یاغی» را بسازیم. بدانید ماحصلش اگر ضعفی دارد از سر کم فروشی نیست این تمامِ همه‌ ما تا به امروز است.

امیدوارم با گذر زمان در پروژه‌های بعدی تلاش کنیم که قانع نباشیم و از خودمان عبور کنیم تا لایق مهر شما باقی بمانیم.

مردمِ بامرامِ ایران از شما یک درخواست صمیمانه‌ دارم؛ اگر مهر «یاغی» به دلتان نشسته است محبت کنید آن را فقط از طریق قانونی و در پلتفرم مخصوص تماشا کنید.

تا این صنعت نوپای شبکه نمایش خانگی از جان نیوفتد و چرخش بچرخد و همکاران من نیز در ادامه بتوانند از این معبر استفاده کنند و محصولاتی باکیفیت‌تر از «یاغی» روانه خانه و دل‌های شما کنند.

از اینکه به درخواستم توجه ویژه دارید سپاسگزارم.»

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید