16:49 , 1402/2/10
کد خبر: 000024006
بازدید: 2664
وعده پرداخت بخشی از مطالبات معلمان/ اعطای هدیه ویژه رئیسی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است به مناسبت روز معلم فردا(دوشنبه، 11 اردیبهشت) هدیه ویژه رئیس جمهور به معلمان اعطا شود.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آستانه روز معلم به اعطای این هدیه اشاره کرد و گفت: این هدیه به خودی خود شاید ارزش بالایی نداشته باشد اما اینکه رئیس جمهور قدردان معلمان هست و برای اولین بار چنین اقدامی انجام می شود اتفاق مثبتی است.

وی البته توضیحی درباره ماهیت این هدیه نداد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که فرهنگیان پس از دریافت این هدیه متوجه آن خواهند شد.

صحرایی افزود: برای اولین بار قرار است سرانه مدارس از حساب خزانه به طور مستقیم به مدارس واریز شود، در حالیکه در گذشته این سرانه به حساب ادارات واریز می شد و از این پس و از همین اردیبهشت ماه اگر بتوانیم این روند را به همین شکل دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: برای اولین بار ردیف بودجه ای مستقیم برای سند تحول بنیادین در نظر گرفته شده و 10 هزار میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید:

عروس 16 ساله خود را حلق آویز کرد

اخطار به بهرام رادان/ پلمب جواهری شاهرخ استخری

مطالبات فرهنگیان کی واریز می شود؟

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت مطالبات معلمان نیز اظهار کرد: فرهنگیان مطالباتی دارند که به هر میزان که بتوانیم آنها را در روزهای اخیر پرداخت می کنیم.

آخرین وضعیت مسمومیت ها در مدارس

صحرایی در ارتباط با وضعیت مسمومیت در مدارس نیز توضیح داد: در حال حاضر مدارس شرایط پایداری دارند و ایجاد حس مدرسه هراسی استراتژی خاص دشمن است چراکه آنها می دانند مدارس آینده را می سازند. ما از این مرحله گذشته ایم و طبق آخرین گزارشی که دارم تا هفته گذشته تعداد مدارسی که دچار مسمومیت شده بودند چهار مدرسه بوده و در این زمینه اتفاق خاصی هم نمی افتد و بیشتر نوعی عملیات روانی است که خوشبختانه عملکرد والدین دانش آموزان دراین زمینه بسیار خوب بوده و دشمن هم باید بداند ملت ایران تمام تحرکاتی که بر علیه اش رخ دهد را به نوعی فرصت تبدیل می کند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید