15:25 , 1401/12/20
کد خبر: 000021658
بازدید: 1255
هشدار به خریداران دلار+ آخرین قیمت های بازار

قیمت هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد به حدود 45 هزار تومان کاهش یافت و به نظر می رسد روند کاهشی نرخ ارز همچنان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، کاهش نرخ ارز طی روزهای گذشته آغاز شده و بر این اساس طی مدتی حدود 10 روز شاهد کاهش 14 هزار تومانی قیمت هر دلار آمریکا بوده ایم.

این کاهش قیمت که با بحث سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران آغاز شد امروز با انتشار خبر توافق ایران و عربستان شدت گرفته و در حالی که قیمت دلار روز گذشته حدود 49 هزار و 600 تومان بوده امروز حدود سه هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت روز دلار -شنبه، 20 اسفند-

اکنون گذری بر سایت های خبری مختلف بر اساس ساعت گزارش آنها رقم های مختلفی را برای ارز نشان می دهد اما مصاحبه ای در ایرنا منتشر شده که در آن به نقل از «کامران سلطانی زاده» عضو شورای‌عالی کانون صرافان چنین اعلام کرده که بر خلاف روزهای گذشته صفی برای خرید دلار در بازار تشکیل نشده و دلار با قیمت 45 هزار و 500 تومان مشتری ندارد.

ایسنا نیز از کاهش دو هزار تومانی قیمت دلار در صرافی ملی خبر داده و چنین نوشته که قیمت هر دلار آمریکا 44 هزار و 900 تومان است. آخرین قیمت ثبت شده برای دلار در مرکز مبادله ارز و طلا نیز 42 هزار و 116 تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در کانال های تلگرامی

همچنین در اولین روز هفته جاری از سوی کارشناسان بازار ارز بر این نکته تاکید شده که برخی کانال های تلگرامی و فعالان فضای مجازی تعمدا نرخ ارز را بالاتر اعلام می کنند تا به نوعی در مقاومت کاهش قیمت ها مقاومت کرده و نرخ ارز را به شکل کاذب بالاتر از نرخ واقعی نشان دهند. بر همین اساس به گفته عضو شورای عالی کانون صرافان معمولا نرخ کانال های تلگرامی حدود 1000 تا 2000 تومان بالاتر از نرخ واقعی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

یارانه اسفند برای این افراد واریز نمی شود

ابراز علاقه آقای وزیر به تعطیلی پنجشنبه ها/ پنجشنبه ها تعطیل می شود؟

قیمت امروز سکه و طلا

در بازار سکه و طلا نیز قیمت‌ها کاهشی شده و از صبح قیمت هر گرم طلا حدود 192 هزار تومان کاهش داشته است. بر این اساس حوالی ساعت 12 ظهر در حالی قیمت یک گرم طلای 18 عیار دو میلیون و 86 هزار تومان بوده که این رقم در روز پنج شنبه و قبل از تعطیلات دو میلیون و 278 هزار تومان بوده است.

قیمت سکه نیز امروز کاهشی شده و هر سکه امامی تا ظهر امروز یک میلیون و 250 هزار تومان کاهش قیمت داشته و به 26 میلیون و 270 هزار تومان رسیده است. در جدول زیر قیمت های انواع سکه را می بینید:

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید