16:16 , 1401/9/19
کد خبر: 000017062
بازدید: 1264
ناقضان حقوق بشر، مدعی حقوق بشر شدند

چهارشنبه 14 دسامبر سال جاری میلادی طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون " مقام زن" سازمان ملل متحد به رای گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، در خبرها آمده روز چهارشنبه 14 دسامبر سال جاری میلادی طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون " مقام زن" سازمان ملل متحد توسط سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلستان به رای گذاشته می شود. این تلاش های هدفمند واشنگتن مسلما در ادامه اقدامات خصمانه علیه ایران صورت گرفته است.

در همین راستا در روزهای گذشته آمریکا قطعنامه ای درباره این اقدام را در سازمان ملل توزیع کرد که پیش نویس آن به رویت رویترز رسید و ایران را متهم به اتخاذ سیاست های مغایر با حقوق زنان و دختران و همچنین الزامات کمیسیون مقام زن دانست.


این ها در صورتی بود که ایران به تازگی چهارمین سال حضور خود را در کمیسیون 45 عضوی "مقام زن" آغاز کرده بود و این کمیسیون هر ساله در ماه مارس تشکیل جلسه داده و هدف آن نیز گسترش برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان است.


آمریکا در این سالها همواره حامی آشوب ها و آشوبگران در ایران بوده و با تصویب چنین قطعنامه هایی سعی در شعله ور نگه داشتن آشوب ها داشته و علی رغم اینکه آمریکا ، فرانسه و انگلیس سه کشور ناقض حقوق بشر در جهان محسوب می شوند اما به دلیل اعمال نفوذ سیاسی در مجامع بین المللی محکوم نشده اند.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید