12:41 , 1401/9/1
کد خبر: 000016699
بازدید: 1469
مسی و رونالدو کنار یکدیگر قرار گرفتند

کریستیانو رونالدو به دنبال کیش و مات کردن مسی در زمین بازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، جام جهانی 2022 قطر احتمالا آخرین حضور رونالدو و مسی در مسابقات جام جهانی است و هر دوی آن‌ها تلاش می‌کنند به حسرت فتح این جام پایان دهند.
تیم ملی آرژانتین امروز در اولین دیدارش در جام جهانی به مصاف عربستان خواهد رفت و تیم ملی پرتغال نیز سوم آذر ماه به مصاف غنا خواهد رفت.
مسی و رونالدو پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در حرکتی جنجالی که با استقبال و البته تعجب بسیاری روبرو شد در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا عکسی تبلیغاتی برای شرکت لویی ویتان بگیرند. در این تصویر آن‌ها در حالی دیده می‌شوند که روی چمدان و کیفی با طرح معروف این شرکت مشغول بازی شطرنج هستند.
رونالدو گفت: « در زندگی واقعی هم ما قصد داریم شطرنج بازی کنیم و یکدیگر را کیش و مات کنیم. باید دید که شرایط چگونه خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد بسیار خوب خواهد بود. این اتفاق پیش از این در شطرنج برای من رخ داده، پس در زمین بازی هم باید تکرار شود.»
به اعتقاد کارشناسان و فوتبال‌دوستان شانس آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 قطر بیشتر از پرتغال است و این تیم را جز مدعیان اصلی فتح این جام خواندند، اما رونالدو نیز به این آسانی دست از تلاش و رقابت برنخواهد داشت.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید