09:24 , 1402/1/17
کد خبر: 000022808
بازدید: 1495
ماجرای فیلم سیاه در گوشی قاچاقچی ها چه بود؟

ماموران نیروی انتظامی 2 قاچاقچی را در حالی دستگیر کردند که در ماشین آنها مقدار زیادی شیشه کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، آغاز رسیدگی به این پرونده از سال گذشته آغاز شد. ماموران گشت پلیس با یک پژو 206 که با سرعت بالا در یکی از بزرگراه های غربی تهران در حال حرکت بود، مواجه می شود. به همین منظور خودرو مذکور را تعقیب می کنند. پس از متوقف شدن خودرو ماموران به بازرسی ماشین می پردازند. در بازرسی های انجام شده مقدار زیادی شیشه مخدر کشف شد. همچنین راننده 25 ساله که اشکان نام داشت نیز بازداشت شد.

در ادامه تحقیقات موبایل اشکان مورد بازرسی قرار گرفت. در همین بین چند فیلم سیاه در گوشی او پیدا شد. محتوای این فیلم ها حاکی از آن بود که اشکان به همراهی دوستش در حال آزار دادن یک دختر نوجوان هستند.

همدست متجاوزگر با فیلم سیاه لو رفت

پس از کشف شدن این فیلم سیاه همدست اشکان که پژمان نام داشت نیز دستگیر شد.

دختر 16 ساله ای نیز که ندا نام داشت با مراجعه به پلیس آگاهی از 2 قاچاقچی شکایت کرد. این دختر جوان در توضیح شکایتش گفت: چند وقت قبل در خیابان با پژمان اشنا شدم او گفت که از من خوشش آمده و من را دوست دارد و این نقطه آغاز روابط دوستانه ما شد. در آخرین ملاقات ما، پژمان من را به خانه اش که ر غرب تهران بود دعوت کرد. من هم دعوت او را پذیرفتم اما زمانی که به خانه پژمان رفتم، دوست پژمان آنجا بود.

پژمان و دوستش من را مورد آزار و اذیت شیطانی خود قرار دادند و دلشان به حال التماس هایم نسوخت. آنها از من فیلم سیاه گرفتند و تهدید کردند که اگر به خواسته شان تن ندهم آبرویم را با پخش کردن فیلم سیاه می برند.

بیشتر بخوانید:

زن میلیاردر به دام متجاوز بی‌رحم افتاد/ ماجرای فیلم سیاه چه بود؟

جسد ترسناک مومیایی در زیرزمین مبلسازی/ زن همسایه وحشت کرد

متجاوزگر و قاچاقچی در دادگاه

با این شکایت پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود .

در این میان 2  شیطان به اتهام حمل شیشه در دادگاه انقلاب به ۴۰ سال زندان محکوم شدند و 2 متهم که  از زندان به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شده بودند از خود دفاع کردند ولی منکر اتهام تجاوز به عنف شدند.

 در ابتدای جلسه ندا به تشریح شکایتش  پرداخت و گفت :من به خانه اشکان رفته بودم اما او و دوستش بی رحمانه مرا آزار دادند و از من فیلم گرفتند. در فیلم مشخص است که من به آنها التماس می کنم دست از سرم بردارند .

سپس 2 متهم به دفاع پرداختن دو  مدعی شدند به زور دختر نوجوان را آزار نداده اند و ندا با میل خودش به آنجا رفته است.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای نوشیدن قهوه زهرآلود در دفترخانه چه بود؟

قتل بی رحمانه راننده کوئیک به دست سارق وحشی

ماجرای مرگ مرموز تاجر ایرانی در چین/ مادرش شکایت کرد

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید