11:34 , 1402/2/13
کد خبر: 000024141
بازدید: 1994
قهرمان پاورلیفتینگ اعدام شد/حسین غول که بود و چرا اعدام شد؟+فیلم

حسین غول که از او به عنوان قهرمان پاورلیفتینگ و شرور سابقه دار نام برده می شود صبح امروز اعدام شد.

به گزارش خبرنگار حوادث و انتظامی ایونا، حسین غول که خرداد ماه سال 1398 در یک درگیری اقدام به استفاده از سلاح سرد کرده و جوانی به نام فرهاد را به قتل رسانده بود امروز(چهارشنبه، 13 اردیبهشت) اعدام شد.

حسین غول که بود؟

حسین غول که از ورزشکاران ایرانی است و در رشته بدنسازی و پاورلیفتینگ فعالیت داشته و پنج مدال طلا نیز در کارنامه دارد. او که به دلیل جثه به نسبت بزرگ خود به نام غول شهرت پیدا کرده متهم به قتل بوده و صبح امروز اعدام شده است.

حسین در زمان وقوع این جرم 37 سال داشته و صاحب دو فرزند بوده است. از او به دلیل سابقه درگیری هایی که داشته به عنوان یکی از اشرار تهران یاد می شود.

ماجرای قتلی که حسین غول مرتکب شد

ماجرا از این قرار است که در سال 1398 یکی از دوستان حسین غول که پیشتر یک اسلحه نزد او به امانت گذاشته بوده، از حسین برای همراهی در یک درگیری دعوت می کند. آنطور که گفته شده فرد مذکور با یکی از اهالی محل بر سر یک دختر جوان نزاع داشته و در روز درگیری وی از حسین غول می خواهد برای دفاع از او به محل کار آن فرد برود. فرهاد که مقتول این داستان است پسر جوانی بوده که در خیابان صفا پدرش قصابی داشته و در روز حادثه در همین نقطه درگیری رخ داده و به دنبال شلیک گلوله از سوی حسین فرهاد جان می بازد. پدر و برادر مقتول نیز دراین درگیری آسیب شدید دیده و راهی بیمارستان می شوند.

به دنبال این اتفاق حسین غول از محل متواری شده و برای مدتی خود را مخفی می کند اما در نهایت در حالیکه قصد خروج از کشور را داشته در بانه دستگیر می شود.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس به دارندگان اسلحه غیرمجاز

یک متهم دیگر چهارشنبه آینده اعدام می شود/ وحید مرادی که بود و چگونه درگذشت؟

فیلم اعترافات حسین غول

بعد از دستگیری این متهم در شرح ماجرا چنین عنوان می کند که دوستم به نام فرمان از من خواست در درگیری که بر سر یک دختر جوان داشته به کمک او بروم و من هم کلتی که او نزد من به امانت گذاشته بود را برداشتم و به محل درگیری رفتم اما در آن محل مقتول به همراه پدر و برادرش و جمعی دیگر با شمشیر و قمه به سمت ما حمله کرده و سر و صورت من را زخمی کردند. من هم با اسلحه شلیک کردم.

فیلم لحظه درگیری و قتل حسین غول

پس از این قتل با استفاده از دوربین های مداربسته اطراف فیلم هایی از این درگیری منتشر شد که در ادامه آمده است:

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید