10:12 , 1402/3/2
کد خبر: 000025216
بازدید: 1446
قتل به خاطر کینه قدیمی/ ماجرای چاقوکشی پشت فروشگاه رفاه تهرانسر

در پشت فروشگاه رفاه تهرانسر، یک حادثه تراژیک رخ داد که سه برادر به همراه دامادشان با انگیزه ای عجیب دست به قتل زدند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، در تاریخ 11 فروردین 1401، یک جوان به طرز وحشتناکی پشت فروشگاه رفاه تهرانسر با ضربات چاقو به قتل رسید. با گزارش این قتل تیمی از ماموران پلیس به همراه بازپرس شفیعی از دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که چهار جوان ناشناس، با غافلگیری قربانی، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند. علاوه بر این، در نزدیکی محل جنایت، دوربین‌های مداربسته صحنه قتل ضبط شده بود.

قتل هولناک به خاطر شکستن دماغ

با تحقیقاتی که توسط کارآگاهان انجام شد، به نتیجه رسیدیم که قربانی جنایت سالها قبل در افغانستان به دلیل اختلافات خانوادگی و شکستن دماغ یک کودک، به ایران مهاجرت کرده بود. در ادامه، با بررسی‌های پلیسی و بهره‌گیری از سرنخ‌هایی که از فیلم‌های دوربین‌های مداربسته به دست آمده بودند، متهمان شناسایی شدند و پس از گذشت یک سال، سه نفر از افرادی کهدر این جنایت دست داشتند، دستگیر شدند. همچنین، همه متهمان، فراری به عنوان عامل اصلی این قتل معرفی شدند.

دستگیری قاتل افغان در مرغ فروشی

تحقیقات در جریان ببود تا اینکه در آخرین روزهای ماه فروردین سال جاری، متهم اصلی این پرونده در یک مرغ فروشی دستگیر شد.

قاتل، که در یک صحنه خشونت آمیز به همراه برادرانش یک جنایت وحشتناک را مرتکب شده بود، پس از دستگیری ادعا کرد که او به مدت ۱۳ سال در ایران زندگی می‌کند و فقط درگیر کار و زندگی شخصی خودم هستم. 6 سال قبل ازدواج کردم تا اینکه برادرم به سراغم آمد و با توجه به اختلافات قدیمی که خانواده ما با حشمت داشتند تصمیم گرفته بودند که پسر جوان را گوشمالی بدهیم اما باور کنید من و حشمت رابطه خوبی با هم داشتیم و کینه ای نداشتم.

قاتل: برادرم به من حسادت میکرد/ بازی خوردم

وی افزود: برادرم در گذشته به زندگی من حسادت می‌کرد و برای مدتی با من قهر و غضب داشت. اما وقتی با یکدیگر آشتی کردیم، او پیشنهاد داد که با هم به سراغ حشمت برویم و ببینیم که آیا او نیز در این ماجرا دست داشته یا خیر. او تاکید می‌کرد که اگر هرگونه تهدیدی به من و خانواده‌ام وارد شود، برای حفظ امنیت زن و فرزندانم از آن‌ها محافظت خواهد کرد. اما بعد زیر حرفش زد و چون بعد از ماجرا با اینکه من به افغانستان فرار کردم برادرم به زن و بچه ام هیچ کمکی نکرد.

مرد جوان ادامه داد: برادرم در واقع دنبال آشتی با حشمت بود و آمار او را داشت. در روز حادثه، وقتی به سراغ حشمت رفتیم، قصد داشتیم تنها او را تنبیه و سپس فرار کنیم. هیچ نقشه‌ای برای قتل وحشتناکی مانند آن در نظر نگرفته بودیم. اما نمی‌دانم چطور اتفاق افتاد که ضربه چاقو به پهلوی او زده شد و در نهایت روی زمین افتاد.

مرد افغان گفت: پس از ارتکاب قتل، من به افغانستان پناه بردم و اطلاع داشتم که برادرانم دستگیر شده‌اند. با توجه به اینکه مادرم و همسرم کسی را نداشتند، مجبور شدم برای کمک به آنها، به ایران بازگردم. اما متأسفانه، در یک فروشگاه مرغ فروشی دستگیر شدم.

با حضور نصیر، عامل اصلی جنایت، همراه با برادران و دامادشان، صحنه جرم بازسازی شد. پس از تکمیل پرونده توسط بازپرس شفیعی، نصیر به عنوان متهم قتل مرد افغان و برادران و دامادشان به عنوان متهم به معاونت قتل شناخته شدند.  پس از صدورکیفرخواست پرونده قتل برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع می شود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید