11:16 , 1401/12/10
کد خبر: 000021110
بازدید: 2072
فیلم هولناک ماجرای اختفای جسد باران/ دختر 7ساله در یخچال یخ زد

مادر بی رحم که به قتل دخترش اعتراف کرده بود سناریو جدیدی را در مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، در تاریخ ۲ آبان ماه سال جاری، جسد دختری هفت ساله به نام باران در یخچالی در شهرک علائین شهرری پیدا شد و به همین دلیل، مجید باقری، بازپرس کشیک در دادسرای شهرری به بررسی این معمای قتل پرداخت.

با توجه به تحقیقاتی که از زمان وقوع این حادثه تا به حال صورت گرفته و با استناد به نظریه پزشکی قانونی، مشخص شده است که باران به دلیل کمبود اکسیژن در محیط بسته یخچال، جان خود را از دست داده است. به عبارت دیگر، قاتل باران اشتباهاً فرض کرده بود که او فوت کرده است و به همین دلیل، جسد او را در نیمه جان داخل یخچال گذاشته بود.

رابطه پنهانی مادر باران با افشین/ قاتل دختر کوچولو کیست؟

پس از بررسی‌های اولیه، پلیس متوجه شد که مادر باران از مدتی قبل با افشین، یک مرد مشکوک، زندگی می‌کرده و خانه‌ای که جسد باران در آن پیدا شد، متعلق به افشین است.

تیم مبارزه با مواد مخدر، یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در منطقه به نام افشین را شناسایی کرد و با حکم ورود، به خانه‌اش رفتند.

 افشین، متوجه حضور ماموران شد و از پنجره رو به کوچه پشتی بیرون پرید و از محل فرار کرد. چند مامور به دنبال افشین رفتند و دیگر ماموران مشغول تفتیش خانه‌اش شدند که مقداری مواد مخدر کشف شد.

فیلم ترسناک از بازسازی صحنه جرم/ چه بلایی سر باران کوچولو آمد؟

سگ ولگرد محل اختفای جسد باران را لو داد

در همین حین، سگ ولگردی که از مدتی قبل در حیاط خانه‌ی افشین زندگی می‌کرد، وارد آپارتمان شد و مقابل آشپزخانه شروع به زوزه کشیدن کرد. همین امر سبب شد تا توجه ماموران به یخچالی که با چسب بسته شده بود، جلب شود. با بازکردن در یخچال، ماموران با جسد بی جان دختربچه 7 ساله (باران) مواجه شدند.

بلافاصله موضوع کشف جسد به بازپرس باقری مخابره شد و او به همراه تیم جنایی برای تحقیقات در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که با توجه به جمود نعشی و فساد جسد ،مدت زیادی از قتل می گذرد. علت تامه فوت مشخص نیست اما بررسی ها فرضیه خفه شدن کودک را قوت می بخشد.

اما بعد از اینکه مادر باران متوجه شد که ماموران پلیس برای دستگیری افشین مراجعه کردند، در تماس با مستاجر ساکن طبقه پایین گفته بود هر زمان ماموران رفتند به من اطلاع بده، امانتی با ارزشی در خانه هست که باید آن را بردارم! احتمالا مراد او از آن امانتی با ارزش جسد فرزندش باشد.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک نامادری با انگیزه نامعلوم/ قاتل متواری شد

مرگ دانش آموز 11 ساله قمی به دلیل مسمومیت مدارس/ واقعیت ماجرا چه بود؟

جریمه های رانندگی قبل از عید زیاد می شود؟

راحیل از چه رازی خبر داشت/ م.م سر دختر بی‌نوا را از تن جدا کرد

راز بریدن گلوی پسربچه 14 ساله/ او کر و لال بود!+ عکس دردناک

افشین و مادر باران دستگیر شدند/ افشین: به خاطر پول برگشتیم

یک ماه پس از کشف جسد باران، دختربچه 7 ساله در یخچال، افشین و مادر باران دستگیر شدند. افشین در بازجویی گفت: «به یکی از روستاهای اطراف خمین فرار کردیم. بعد از یک ماه پول هایمان تمام شده بود و به غیر از تکه نان لواش چیز دیگری نداشتیم. این شد که نصمیم گرفتیم برگردیم و از مستاجرها پول بگیریم و فرار کنیم.»

مادر باران و افشین زمانیکه متوجه ماموران شدند سعی در فرار داشتند اما با شلیک هوایی ماموران تسلیم شدند.

در جلسه بازجویی، مادر باران به بازپرس پرونده اعتراف کرد که دخترش را به قتل رسانده و اظهار کرد که افشین، مرد مورد علاقه‌اش، در مخفی کردن جسد با او همکاری داشته است.

مادر باران زیر همه گفته هایش زد: افشین باران را کشت

در جلسه آخرین بازجویی، مادر باران یک سناریو جدید درباره قتل دخترش ارائه داد که طبق آن، افشین به قتل دخترش متهم شد. این در حالی است که زن جوان پیش از این صحنه جرم را بازسازی کرده بود. در این بازجویی، مادر باران گفت که در آن زمان کارگر خانه بود و بعد از مصرف مواد و قرص آرامبخش خوابیده بود و صبح روز بعد بیدار شد و دید باران در گوشه خانه بی جان بود. او توضیح داد که افشین به او گفته بود که اگر قتل را گردن بگیرد، به او کمک خواهد کرد و به زودی از زندان آزاد خواهد شد. اما حالا مادر باران می‌خواهد افشین را به دادگاه معرفی کند و حقیقت را بگوید. مرحله تحقیقات در پرونده به فاز جدیدی وارد شده است تا ابعاد پنهان جنایت را آشکار کند.

بیشتر بخوانید:

پیدا شدن "ساق پای انسان" در سطل زباله طرشت/ماجرا چه بود؟

ماجرای صدای مهیب در اصفهان چه بود؟/ لکسوس منفجر شد+ تصویر

مرگ دانش آموز 11 ساله قمی به دلیل مسمومیت مدارس/ واقعیت ماجرا چه بود؟

راحیل از چه رازی خبر داشت/ م.م سر دختر بی‌نوا را از تن جدا کرد

راز بریدن گلوی پسربچه 14 ساله/ او کر و لال بود!+ عکس دردناک

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید