12:46 , 1401/6/7
کد خبر: 000015028
بازدید: 1239
فروش ارز اربعین از فردا/ ارز اربعین را از کجا بگیریم؟

فروش ارز اربعین از فردا(سه شنبه، 8 شهریور) در 150 شعبه منتخب بانک سپه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، زائران 18 سال به بالایی که امسال قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را داشته یا به هر طریقی قصد دارند برای ایام اربعین به عراق سفر کنند می توانند به میزان 100 دلار از تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی و با هماهنگی بازار متشکل ارزی، 150 شعبه بانک سپه به‌منظور تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، اقدام به فروش ارز  (به‌میزان ۱۰۰ دلار) می‌کنند.

برای دریافت این تسهیلات شرایطی نیز در نظر گرفته شده و با دارا بودن شرایط زیر داوطلبان میتوانند به شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور مراجعه کنند.

-متقاضیان باید بالای ۱۸ سال باشند

- همراه داشتن اصل کارت ملی

- دارا بودن کارت بانکی و شماره تلفن همراه به نام متقاضی

- ارائه پرینت ثبت نام در سامانه سماح ( کد رهگیری ۱۰ رقمی)

در این زمینه مدیر عامل بازار متشکل ارزی اینگونه خبر داده که صرافی‌ها از یک هفته قبل و بانک‌ها هم از امروز (دوشنبه) کار را برای تخصیص ارز اربعین آغاز ‌کنند. البته روابط عمومی بانک سپه زمان آغاز فروش این ارز در بانک ها را سه شنبه، 8 شهریور اعلام کرده است.

امیر هامونی دراین باره گفته است: برای خدمات‌رسانی بهتر لازم است زائران از شهر مبدأ و استان مبدأ خود ارز را تهیه کنند و خرید آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی گفت: با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی بیش از ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی را برای ارائه خدمات‌ به مردم در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل بازار متشکل ارزی همچنین خاطرنشان کرد: به‌محض تخصیص دینار براساس موجودی بازار کشور نیز معادل ۱۰۰ دلار برابر ۱۵۰ هزار دینار به زائران واجد شرایط تخصیص می‌یابد.

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید