09:55 , 1401/9/28
کد خبر: 000017345
بازدید: 1872
فاسق زن جوان قاتل شد/ خرید سیانور با فروش طلا!

زن جوان با همدستی معشوقه خود شوهرش را با خوراندن لیوان دوغ که به سیانور آلوده بود به قتل رساند.

قتل شوهر با لیوان دوغ سیانور

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، 2 مرداد سال جاری وضعیت سلامت مردی جوان که در کهریزک زندگی میکرد، حاد اعلام شد. این مرد جوان پس از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را در سرویس بهداشتی از دست داد.

به دنباله مرگ مشکوک این مرد جوان قاضی دستور تحقیق و بررسی را برای مشخص شدن علت مرگ صادر کرد.

بیشتر بخوانید: پدر کرجی زنش را کشت و خودکشی کرد/ صحنه فجیعی که دخترها در حمام دیدند

همدستی با معشوقه برای به قتل/ حمید در کمد چکار میکرد؟

در نهایت حدود 2 هفته پس از مرگ مرد جوان، مادر و خواهر او برای دیدن عروس شان رفتند. این مادر و خواهر در عین ناباوری مرد غریبه ای را که داخل کمد پنهان شده بود پیدا می کنند.  زمانی که با مرد غریبه مواجه می شوند شروع به داد و فریاد می کنند که این مرد ناشناس سعی می کند از خانه فرار کند.

مادر و خواهر متوفی او را تا داخل خیابان دنبال می کنند. از انجایی که چند تن از اقوام متوفی در آن محله زندگی می کردند با شنیدن داد و فریاد های مادر و خواهر او به خیابان اومده و جلوی فرار مردناشناس را میگیرند. در نهایت او را به ماموران پلیس تحویل می دهند.

حمید معشوقه همسر مقتول بود

در بررسی های انجام شده از تلفن همراه مرد ناشناس مشخص شد که او مدتی است با همسر مقتول در ارتباط است و از پیام های موجود در گوشی اش مشخص شد که نسبت به خرید سیانور اقدام کرده است.

برای خرید سیانور طلا فروختیم

بعد از نهایی شدن تحقیقات مشخص شد، علت اصلی فوت مرد جوان مصرف سیانور بوده است. با توجه به رابطه مرد جوان با همسر متوفی و خریدی که برای سیانور انجام داده است، همسر متوفی نیز دستگیر شد.

همسر متوفی پس از دستگیری توسط نیروهای پلیس از راز مخوف خود پرده برداشت و به اتهام هایش اعتراف کرد.

زن جوان به قتل شوهر اعتراف کرد

این زن جوان اعتراف کرد که برای به قتل رساندن همسرش با مردی به نام حمید، همدست شده است. او در اظهارات خود گفت: «مدتی است که در فضای مجازی با حمید آشنا شده ام و از آنجایی که شوهرم مرد بسیار بداخلاقی بود تصمیم گرفتم با کمک حمید او را به قتل برسانم. اما حمید گفت که پولی برای خرید سیانور ندارد  منهم به ناچار طلاهایم را فروختم و پول آن را برای خرید سیانور به حمید دادم. من سیانوری که حمید خریده بود را داخل دوغ ریختم و لیوان دوغ را به شوهرم دادم. همین باعث مرگ شوهرم شد.»

با اعتراف روشن زن جوان این پرونده جهت رسیدگی قضایی در جریان قرار گرفت. متهمان این پرونده به زودی در دادگاه کیفری پایتخت پای میز محاکمه خواهند رفت.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید