08:56 , 1401/11/20
کد خبر: 000020077
بازدید: 1203
صعود دورتمند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان ادین ترزیچ در جام حذفی توانستند بوخوم را شکست بدهند و راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، شاگردان ادین ترزیچ که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در بوندس‌لیگا گرفتته‌اند، امشب در جام حذفی هم توانستند بوخوم را شکست بدهند و راهی مرحله بعد شوند.

اولین گل بازی را امره جان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به ثمر رساند. در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده، روی یک ضدحمله سریع بود که امره جان صاحب موقعیت شد و شوت تماشایی او، دورتموند را ۱-۰ پیش انداخت.

این نتیجه تا دقیقه ۶۴ پایدار بود تا اینکه برخورد توپ به دست ژایمه باینو گیتنز، وینگر جوان دورتموند، یک ضربه پنالتی نصیب بوخوم کرد. کوین اشتوگر پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

اما این نتیجه چندان دوام نداشت و در دقیقه ۷۰ بار دیگر دورتموند پیش افتاد. روی پاس جود بلینگام بود که مارکو رویس درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، حساب کار را ۲-۱ کرد.

تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و دورتموند با همان یک گل برتری به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی آلمان رسید.

پیش از این بازی نیز نورنبرگ دسته دومی موفق شد دیگر تیم دسته دومی، دوسلدورف را پس از تساوی یک - یک در وقت‌های معمول و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌‌های یونیون برلین، اینتراخت فرانکفورت، فرایبورگ، لایپزیگ، بایرن مونیخ و اشتوتگارت نیز در روزهای قبل صعودشان را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان مسجل کرده بودند.

قرعه‌کشی مرحله بعدی این مسابقات ۱۹ فوریه برگزار می‌شود و آغاز بازی‌ها از روی پنجم آوریل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی پاسخ کنایه نکونام را داد

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید