05:56 , 1401/5/4
کد خبر: 000014618
بازدید: 2103
شهره(مازیار) لرستانی ممنوع التصویر شد یا نقش مردانه گرفت؟/تکلیف پخش مختارنامه چه می شود؟

عمل تغییر جنسیت شهره لرستانی ظاهرا صدا و سیما را بر آن داشته است که سریال های او را فعلا پخش نکنند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، خبری که از سوی برخی منابع آگاه در فضای مجازی منتشر شده حاکی از آن است که از سوی مدیران صدا و سیما این چنین دستور رسیده که فعلا سریال هایی که شهره لرستانی در آنها حضور داشته پخش نشوند.

این خبر که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده تاکنون از سوی مسئولان سیما تکذیب نشده و همین موضوع احتمال صحت آن را بیشتر می کند.

نکته جالب آنکه همزمان با این موضع گیری رسانه ملی، این بازیگر از پیشنهاد نقش جدیدی خبر داده و اینگونه اعلام کرد که« چند روز پیش نقش جدیدی در فیلمی تازه بهم پیشنهاد شد...ممنونم از کارگردان ها و تهیه کننده های پیشرو و ممتازی که من را در قامت امروزم میپسندند...اگر خدا بخواد باهم خاطره های جدید می سازیم.»

اسپیلبرگ هم اگر ایران بود حتما راننده اسنپ می شد

این بازیگر پس از عمل تغییر جنسیت خود در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرده اینگونه اعلام کرده که این روزها در حال نگارش مطلبی در ارتباط با خودش است که "اینجانب" نام دارد و اصلا نمی داند این اثر روزی به دست مردم خواهد رسید یا خیر. 

وی در این ویدئو می گوید: اگر اسپیلبرگ هم در ایران بود حتما راننده اسنپ می شد و کار بهتری نمی توانست انجام دهد و متاسفم از این استعدادهایی که هدر می رود.

خودم را در خلوت خودم محبوس می کنم و همه چیز را به خدا می سپارم. در حال حاضر فقط می نویسم و امیدوارم روزی به دست مردم برسد. جهان در حال گذر است و همه چیز تغییر می کند.

او در بخش دیگری از این صحبت ها بدون اشاره به فردی خاص می گوید گاهی برخی آدم ها نه تنها کمک نمی کنند بلکه با وجود سمی شان باعث می شوند زمان، انرژی و امیدهایت را از دست بدهی. بد نیست هر کدام از ما با خودمان مدتی خلوت کنیم و ببینیم چه به جهان هستی می دهیم و از آن چه توقع داریم.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره تغییر جنسیت شهره لرستانی/ همسر شهره لرستانی کیست؟

داستان تغییر جنسیت شهره لرستانی چه بود؟

شهره لرستانی بازیگری است که در 56 سالگی خود تصمیم به عمل تغییر جنسیت گرفته و پس از انجام این عمل در فضای مجازی اعلام کرد که دیگر شرعا و عرفا دیگر زن نیست هرچند که هنوز نام شهره در شناسنامه او هست. وی اظهار امیداری کرد همچنان بتواند زیر سایه بزرگان سینما به مردم خدمت کند.

تکلیف پخش مختار چه می شود؟

دراین میان سئوالی که وجود دارد آنکه در آستانه ماه محرم و در شرایطی که سریال "مختارنامه" چند شبی است از صدا و سیما پخش می شود تکلیف قسمت هایی از این سریال که با بازی شهره لرستانی روایت شده به کجا خواهد رسید؟

بیشتر بخوانید: همسر شهره لرستانی کیست؟/ از تغییر جنسیت تا شکست عشقی

چرا شهره لرستانی اسم مازیار را انتخاب کرد؟

درباره اینکه چرا این بازیگر پس از عمل تغییر جنسیت نام مازیار را انتخاب کرده یکی از پست های اینستاگرامی او گویای ماجراست. او در این پست آورده است: «من آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش می‌دهم... من تمام اشک‌هایی هستم که در سراسر زندگی در خفا ریخته‌ام... دردهایی که کشیده‌ام... من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی... آنان که فقط بر من رفته است، هستم...
من...، تمام انتخاب‌هایم،.... در تمام لحظات زیسته‌ام در این کره خاکم....
این منم، منی که عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد....
حالا... تکه‌ها وجود من، تمام زندگی‌ام شدند... کنارم بمانید تا با هم پیر شویم... همراه باشید با پاهای خسته و دل شکسته‌ام...
و صدایی، از اعماق کودکی مرا به نام خواند:
ما، زیاریم و به یار برمی‌گردیم...
مازیار.... اسامی را، خدا می‌فرستد.»

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید