13:15 , 1401/10/9
کد خبر: 000017915
بازدید: 105860
شنبه 10 دی 1401 تعطیل شد/ جزئیات تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها

آیا شنبه 10 دی ماه مدارس تهران تعطیل است؟ کدام ادارات روز شنبه تعطیل شده است؟ جزئیات تعطیلی شنبه 10 دی ماه را در ادامه مطلب بخوانید.

تعطیلی شنبه تهران تایید شد؟ تعطیلی شنبه و یکشنبه تهران اعلام شد؟ علت تعطیلی شنبه چیست؟ تعطیلی شنبه 10 دی مشخص شد؟ تعطیلی شنبه دانشگاه اعلام شد؟ بین تعطیلی شنبه قطعی است؟ تعطیلی شنبه 10 دی برای چیست؟ تعطیلی مدارس شنبه تایید شد؟ تعطیلی شنبه 10 دی 1401 قطعی است؟ آیا شنبه مدارس تعطیل است؟ فردا مدارس تعطیل است؟ 10 دی، تعطیلی مدارس تهران شنبه مشخص شد؟ ابا مدارس تهران شنبه تعطیل است؟ آیا فردا 10 دی ماه تعطیل است؟

جزئیات تعطیلی شنبه 10 دی 

به گزارش خبرنگار ایونا، آلودگی هوا در روزهای مختلف سبب تعطیلی مدارس تهران و برخی کلانشهرهای کشور شده است. شاخص آلودگی هوا که بیشتر در شهرهای صنعتی و کلانشهرها بالا می رود می تواند در مقاطعی برای گروه های حساس یا برای تمامی افراد جامعه خطرناک باشد. به همین جهت با توجه به شاخص عددی آلودگی هوا از افراد خواسته می شود تا از انجام هرگونه کارهای غیر ضروری و استنشاق هوای آلودهد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: پیشنهادات هدیه روز مادر 1401/ برای روز مادر چی بخریم؟

با توجه به اینکه در چند هفته اخیر برخی تعطیلی ها برای مدارس و ادارات رخ داد این سوال پیش می آید که آیا مدارس تهران شنبه تعطیل است؟ آیا 10 دی ماه مدارس تعطیل است؟

بیشتر بخوانید:10 دی ماه تعطیل می شود؟/ شنبه مدارس تعطیل است؟

باید به این مورد تاکید کرد که شاخص آلودگی هوا در 24 ساعت گذشته 121 و در حال حاضر 143 و ناسالم برای گروه های حساس است. اگر آلودگی هوا به همین صورت ادامه داشته باشد دور از ذهن نیست که مدارس تهران و سایر کلانشهرها تعطیل شود. همچنین ممکن است به دلیل آلودگی هوا برخی ادارات نیز تعطیل شوند.

آیا مدارس تهران تعطیل است؟

تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:رنگ های مناسب 2023 برای اتاق خواب

مدارس تهران شنبه 10 دی 1401 تعطیل است؟

اگر شاخص آلودگی هوا بالا برود ممکن است مقامات کشور دستور تعطیلی مدارس را صادر کنند. با توجه به اینکه میانگین شاخص آلودگی هوا در حال حاضر در تهران 143 است این امکان وجود دارد که مدارس تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور تعطیل شود.

 
 
بیشتر بخوانید:شهر نئوم کجاست؟
 
 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید