16:57 , 1401/10/7
کد خبر: 000017882
بازدید: 2256
رنگ های مناسب 2023 برای اتاق خواب

ترفند های مناسب برای طراحی اتاق خواب برای سال 2023 چیست؟ کدام رنگ برای اتاق خواب ترند 2023 است؟

به گزارش پایگاه خبری ایونا، اتاق خواب های دو نفره که متاثر از طراحی دکوراسیون 2023 هستند، آرامش را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهند. ما ده تغییر استراتژیک را برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب شما در بهار امسال پیشنهاد می کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب برای سال 2023

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی سال 2023 هستید، اگر می خواهید با آخرین پیشرفت ها در طراحی داخلی همراه باشید، در اینجا مطالب جدید از طراحی دکوراسیون برای سال 2023 آورده شده است. از رنگ‌ها گرفته تا سبک‌ها و طرح‌ها، ما همه چیز را برای شما در سال آینده داریم.

جدیدترین ترندهای اتاق خواب در سال 2023

جدیدترین ترندهای اتاق خواب در سال 2023: از بین تمام اتاق های خانه شما، اتاق خواب شاید شخصی ترین اتاق باشد. این پناهگاه شخصی شماست که می توانید در آن استراحت کنید و سبک فردی خود را به رخ بکشید. در سال 2023، وظیفه اصلی این اتاق این است که راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. عناصری مانند مواد سازگار با محیط زیست، کیفیت بالا و سبک های مناسب برای دستیابی به راحتی، فردیت نیز در سال آینده تقاضای فزاینده ای خواهند داشت. در اینجا ما بهترین ترندهای اتاق خواب را که باید در سال 2023 را ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: 9 نکته جالب برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک

راحتی مهم ترین نکته در دکوراسیون اتاق خواب

راحتی مهم ترین نکته در دکوراسیون اتاق خواب: محل خواب برای آرامش طراحی شده است، بنابراین باید راحت و آرام باشد. از آنجایی که همه‌گیری کرونا ما را مجبور کرده است که زمان بیشتری را در خانه بگذرانیم، ایجاد یک پناهگاه آرام‌بخش به اولویت اصلی تبدیل شده است. مبلمان اتاق خواب کاربردی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و در سال آینده اتاق خواب دیجیتال به عنوان روند آینده، توسعه بیشتری خواهد یافت. تخت‌ها، تشک‌ها و سیستم‌های تشک با ویژگی‌های اضافی هوشمند که بر کیفیت خواب تأثیر می‌گذارند باید روز به روز محبوب‌تر شوند و جایی برای خود در اتاق‌خواب‌های مدرن پیدا کنند.

سازگاری با محیط زیست ترند 2023 در طراحی اتاق خواب

سازگاری با محیط زیست ترند 2023 : پایداری یک موضوع اصلی در سراسر خانه است و در حال حاضر بر انتخاب مبلمان، رنگ، اثاثیه منزل و موارد دیگر تأثیر می‌گذارد. اما از آنجایی که بیشتر روز را در رختخواب می گذرانیم، استفاده از مواد طبیعی و پایدار در اتاق خواب بسیار مهم است. تعداد شرکت هایی که به مواد اولیه پایدار و تولید پایدار متکی هستند به طور مداوم در حال افزایش است که ما را یک قدم دیگر به سمت اتاق خواب سبز می برد.

وقتی صحبت از مبلمان و مواد می شود، شیشه، چوب و سنگ در سال 2023 بیشترین ارزش را خواهند داشت. زیرا سازگاری با محیط زیست و سازگاری بالایی دارند. علاوه بر این، ما انتظار داریم تخت های بیشتری از پارچه های ارگانیک، مواد بازیافتی یا الیاف پایدار تولید شود.

رنگ اتاق خواب ترند 2023  

رنگ اتاق خواب ترند 2023: در حالی که رنگ‌های خنثی ملایم مانند سفید و خاکستری همیشه به دلیل آرامش‌بخش بودن محبوب هستند، رنگ‌های گرم‌تر و پررنگ‌تر به عنوان رنگ‌های اتاق خواب اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. گرم ترین رنگ ها برای سال پیش رو نارنجی، کاراملی، سبز خزه ای و قرمز شرابی است که مطابق با گرایش کلی به سمت رنگ های خاکی و الهام گرفته از طبیعت در سراسر خانه است. در اتاق خواب، می توانید رنگ های روشن و غنی را به رختخواب یا دیوارها اضافه کنید، یا می توانید با تغییرات کوچک در رنگ بالش، روتختی یا لوازم جانبی میز خواب شروع کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب ترند 2023

کاغذ دیواری اتاق خواب ترند 2023: در حالی که ممکن است در پوشاندن کل اتاق نشیمن با کاغذ دیواری های طرح دار فراوان مردد باشید، اتاق خواب فضای شخصی تری است که می توانید آزادانه در آن هر دکوراسیونی را آزمایش کنید. در سال 2023، می توانید کاغذ دیواری های چشم نوازی را انتخاب کنید تا اتاق خواب خود را روشن کنید، الگوهای روی بالش و ملافه را ترکیب کنید یا اتاق را با یک فرش طرح دار دکور کنید.

بیشتر بخوانید:جدیدترین مدل های کوسن/ارزان ترین راه برای تغییر دکوراسیون

برای اینکه به اتاق خواب خود کمی راحتی بیشتری بدهید، می توانید از بالش های مخمل خواب دار و پارچه های نرم و مجلل استفاده کنید و آن را با وسایلی تزئین کنید که به شما حس آرامش و راحتی می دهد، مانند شمع های معطر، کتاب های مورد علاقه یا عکس های خانوادگی.

ترندهای اتاق خواب 2023: دو ایده طراحی اتاق خواب

در ادامه مطلب دو ایده طراحی اتاق خواب مطابق ترند 2023 آورده شده است.

تجهیز اتاق خواب به سبک ژاپنی در سال 2023

فلسفه مبلمان اسکاندیناوی بر دو پایه استوار است - سادگی و هیج. احساس راحتی و آسایش است. مجلل ترین طراحی های داخلی اتاق خواب در سال 2023، اتاق خواب هایی به سبک اسکاندیناوی با رنگی از ترندهای ژاپنی است. اگر می خواهید این روند را در دکوراسیون اتاق خواب دنبال کنید، قوانینی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

از رنگ هایی مانند بژ، خاکستری، آبی و سفید استفاده کنید. بهتر است یک رنگ پایه را انتخاب کنید و آن را با تن های مختلف ترکیب کنید و عناصر کوچکی از رنگ های دیگر اضافه کنید. رنگ‌های روشن نور را منعکس می‌کنند و اتاق را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند.

چوب اضافه کنید – ترجیحاً به شکل تخته کف یا پانل های دیواری. اگر اتاق خوابی در اتاق زیر شیروانی دارید، بهترین زمان برای نمایش تیرهای چوبی، سال 2023 است. مبلمان چوبی را فراموش نکنید - در رنگ های روشن با لبه های کمی گرد.

مواد طبیعی را انتخاب کنید. ملحفه، روتختی، موکت و بالش باید از پشم، پنبه و کتان باشد. جواهرات ارزان قیمت ساخته شده از سرامیک، چوب یا شیشه برای دکوراسیون مناسب هستند.

اتاق خواب آرت دکو

الگوهای آرت دکو سرگرم کننده و بازیگوش هستند - چیزی که همه پس از قطع شدن از روابط خود با خانواده و دوستان برای مدت طولانی آرزوی آن را دارند. طراحی آرت دکو از کشف مجدد خوش بینی پس از جنگ جهانی اول، از امید به آینده و میل به زنده کردن ایده های جدید جسورانه متولد شد. این سبک بر عملکرد، مدرنیته، جذابیت و ظرافت تأکید دارد و با رنگ های غنی، طلایی، خطوط هندسی و منحنی های اغراق آمیز مشخص می شود. از آنجایی که مردم آرزوی سرگرمی و تغییرات مثبت دارند، ما شاهد تجدید حیات در این سبک هستیم و می‌توان انتظار داشت که آن را در الگوهای کاغذ دیواری و پارچه‌ها پیدا کنیم.

در اینجا نحوه استفاده از آن در ترندهای اتاق خواب سال 2023 آمده است:

رنگ های خنثی را با رنگ های روشن و عجیب ترکیب کنید. از رنگ های سفید، بژ، خاکستری، صورتی پودری و مشکی به عنوان پایه دکوراسیون داخلی استفاده کنید. این رنگ های کلاسیک را با آبی آسمانی، سبز زمردی و طلایی خالص همراه کنید.

الگوهای هندسی به اتاق احساس سبکی می دهد، اما این به معنای وجود لبه های تیز نیست. در سال 2023، اشکال گرد و بیضی بر طراحی اتاق خواب غالب خواهد شد. اتاق خواب را با آینه های گرد، چهارپایه ها و صندلی های بیضی شکل یا کوسن های گرد آرت دکو تکمیل کنید.

مخمل بهتر است با اشکال بیضی ترکیب شود. آن را در اتاق خواب به عنوان مواد تکمیل مبلمان یا لوازم جانبی طراح ارائه دهید. تخت‌ها و صندلی‌های راحتی با روکش‌های سبز، صورتی پودری یا مخملی سبز به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: 8 پیشنهاد برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید